2021. február 25., csütörtök

Pokémon Red végigjátszási terv

Újabb videót tettem ki a YouTube-ra. Terveim szerint a Pokémon Red-et fogom végigjátszani.

Nem tervezem 100%-ra végigvinni a játékot, már csak azért sem, mert ahogy néhány Pokémonos videót elnéztem, hosszú órákon át nézegetni, hogy ki hogy fejleszti a Pokémonjait egy idő után eléggé unalmas. Persze, időnként szükséges, mert van úgy, hogy teremvezetőket csak így lehet legyőzni. De amennyire lehet, igyekszem ezt rövidre fogni.

Egyébként nagyon élveztem a játékot, úgyhogy tervbe van véve, hogy végig is megyek a Pokémon Reden. Nagyjából jelvényenként tervezem elosztani a játékokat. Tehát az első részben addig jutottam el, amíg Brockot legyőztem, majd jön Misty a 2. részben, és a többiek. Kis fejlesztgetés lesz, mert mivel a Reddel játszok, ezért Charmandert választottam kezdőpokémonnak, és emlékszem, hogy vele voltak problémáim. Gyakorlatilag már Brockot sem tudtam elsőre legyőzni, mert a sziklapokémonokra annyira nem hat a tűz. Bezzeg, amikor Squirtle-lel vagyok, akkor pillanatok alatt kész vagyok vele. Nem véletlen a vízi Pokémonok a kedvenceim. Velük tudok a legjobban játszani. És hát a második edző Misty ugye a vízi Pokémonok mesterei, én meg tűz Pokémonnal vagyok… Lesz gondom a fejlesztésre, elképzelhető, hogy a második rész valamivel hosszabb lesz.

Meglátjuk, remélem, holnap tudok jönni a második résszel.

Nincsenek megjegyzések: