2016. június 21., kedd

Top 25 Nintendo játékzene #20

Pokémon HeartGold / SoulSilver
Olivine Lighthouse

V.A., 2009

Úgy vagyok a Pokémon játékok zenéivel, hogy a maguk nemében nagyon jók, kellőképp emelik az adott játék hangulatát, de nem tudok igazán úgy kiemelni olyan zenét, amit minden idők egyik legjobbjának gondolok. Illetve van egy, amit nagyon jónak tartok, ez a Pokémon HeartGold / SoulSilver játékpáros Olivine világítótorony zenéje. Elég sokáig eljutottam ebben a játékban, és ez a világítótorony volt az, ahol a zenéje miatt élveztem, hogy elakadtam, és nem tudtam, merre kell menni. Bevallom őszintén amikor már végképp nem jutottam dűlőre, akkor már utánanéztem, hogy merre kell menni. Akkor már úgy éreztem, hogy túl sok az élvezetből, és szeretnék tovább menni, de sehogy nem találtam meg a kiutat. A teljesség kedvéért meghallgattam az eredeti zenét Gold-ból. Hát, azt gondolom, hogy egy átlagos zenéből csináltak egy nagyon jót. Valószínűleg nagyobb Pokémon rajongók mást emeltek volna ki, nekem ez jött be a legjobban:

Nincsenek megjegyzések: