2016. június 22., szerda

Top 25 Nintendo játékzene #19

Super Paper Mario
Gap of Crag

Sekigawa Chiba & Mitome Naoko, 2007

A mai zene abból a szempontból egyedi, hogy nemcsak maga az alkotás nagyon jó, de a pálya története teszi igazán érdekessé, ahol ez a zene hallható. Az 5. fejezetben járunk, ahol elrabolták az ősembereket a Floro Sapiens-ek, vagyis az értelmes virágok. És nekünk kell a gonosz virágoktól megmenteni az ősembereket. Az még hagyján, hogy már így olvasva is debil az egész, de képzeljétek el, látni a játékban milyen volt. Sírtam a nevetéstől. Aztán rájön ez a fantasztikus zene, határozottan a Super Paper Mario legjobb része az 5. fejezet. 2009 végén játszottam végig, és azt sajnálom, hogy maga a játék nem játszatja magát többször újra. Egyszer végigvittem, és többször neki akartam veselkedni, de semmi motivációt nem éreztem a végigjátszására. Pedig tele van egyedi és debil ötletekkel, amivel igazán emlékezetessé teszi a játékot. Például virágok rabolnak el embert. Kell ennél több?

Nincsenek megjegyzések: