2016. június 27., hétfő

Top 25 Nintendo játékzene #14

Super Mario Galaxy 2
Beat Block Galaxy

Kondo Koji, Nagamatsu Ryo & Yokota Mahito, 2010

Megmondom őszintén, ezt a dalt kicsit amolyan "lázadásként" tettem ide, amellett, hogy tényleg ez a zene maradt meg legjobban bennem a Super Mario Galaxy párosból. Ugyanis nem nagyon tetszik a SMG-duó szimfonikus hangzása, mert olyan érzetet ad, mintha a zenével is azt akarták volna éreztetni, hogy nagyot akarnak robbantani ezzel a két játékkal, ezáltal elveszti a spontaneitását. Az első játékot abba is hagytam, mert nem találtam már érdekesnek, a Super Mario Galaxy 2 viszont sokkal jobban tetszett, végig is játszottam. Ezen a galaxison pedig különösen szerettem lenni, mert a ritmusra váltakozó platformok kifejezetten érdekessé tették a játékot. Az a lényeg, hogy a zene ritmusára feljöttek platformok, majd eltűnnek, és mások jönnek elő. Ezeken átugrálva kell végigmenni a pályán. Ez adja a zene hangulatát is, hogy a ritmusa által részévé válik a játék, mindazonáltal szerintem ez a legjobb Super Mario Bros. Underground music újragondolt változata. Kellene játszanom a Rhythm Heaven-nel...

Nincsenek megjegyzések: