2012. szeptember 20., csütörtök

Működő KaraFun 1.18

Tegnap újratelepítettünk a Windows-t bagszival, és ma megpróbáltam rátenni az 1.18-as KaraFun-t, és működik! ^_^ Vasárnap az aNiwaConon beszéltük Megumival, hogy neki is pont ugyanez a problémája, hogy amikor el akarna indulni az 1.18-as KaraFun, akkor lefagy.

Szerintem nekem most azért működik, mert amikor 1.20-asról vissza akartam váltani 1.18-asra, akkor fagyott le nekem. És szerintem ez azért van, mert amikor leszedtem az 1.20-asat, akkor nem szedett le minden programot a rendszer, és azok blokkolták a régebbi KaraFun-ok elindítását, ugyanis a legújabb letöltésben már csak a Player van benne, az Editor nincs. Különben nem értem, hogy miért baj nekik hogy mi is csinálunk karaokét a saját szórakoztatásunkra, nem hiszem, hogy bárki is pénzért terjesztette volna a saját műveit. De most ennek tökre örülök, mert terv az van. A MondoCon-ra is meg akarok csinálni egy néhányat.

Nincsenek megjegyzések: