2012. szeptember 11., kedd

Álombéli zenekvíz

Én már álmomban is zenekvízezek, ez hihetetlen. O_O Nem én vezettem, csak versenyeztem, és mindenki idegen volt körülöttem. A dalokra nem emlékszem, illetve, amikor ez felhangzott:

Annyira megörültem neki, hogy elkezdtem mindenki előtt táncolni rá. O_O

És mindenki döbbenten nézte, hogy élvezem ezt a dalt. Úgyhogy most élőben is ezt hallgatom.

És ha már zenekvíz, akkor kerüljön ki ide is a kiírása:

Úgy hiszed minden már hallott anime számot kívülről fújsz, de legalább felismersz? Próbáld ki, mennyire emlékszel rájuk! A fél órás zenekvíz keretében a versenyzőknek az elhangzó, nagyjából 30 másodperc hosszú zenerészletekről kell eldönteniük, a listán szereplő animék közül melyikben voltak hallhatóak, ki adja elő őket, vagy hogy mi a szám címe.

Összesen 20 ilyen zenerészlet lesz, melyek között openingek és endingek vegyesen szerepelnek majd. Ezek három kategóriára lesznek osztva. Az első tíz feladvány egyszerűbb lesz, itt annak az animének a címét kell bejelölnötök, amiben a szám elhangzott.

A második tíz szám a haladó kategória. Itt az első öt dal esetében a szám címét kell helyesen bejelölni, a második ötben pedig az előadó nevét. A legtöbb pontot elérő három versenyző díjazva lesz.

Akárcsak a karaoke versenyre, jelentkezni nem kell rá előre, de a program kezdetére jelenjetek meg a verseny helyszínén, a karaoke teremben! Gyertek el minél többen és hozzátok barátaitokat is!

Addig is jó zenehallgatást! Szeretettel várlak benneteket!
supermario4ever

A várható animék listája a következő:

  • Another
  • Code Geass: Hangyaku no Lelouch
  • Dragon Ball Z
  • Full Metal Panic!
  • Full Moon wo Sagashite
  • Grenadier ~Hohoemi no Senshi~
  • Higurashi Naku no Koro ni Kai
  • Ichigo 100%
  • Inazuma Eleven
  • Kanokon
  • Múmin
  • Night Wizard - The Animation
  • ONE PIECE
  • Ouran High School Host Club
  • Phantom ~Requiem for the Phantom~
  • RAY the Animation
  • Saber Marionette J to X
  • Serial Experimental Lain
  • Slayers Next
  • Yu-Gi-Oh!

hmm... gondolkodtam azon, hogy megadjam-e a dalcímek listáját, de az annyira snassz, hiszen azokat sokkal könnyebb megtalálni, viszont az énekesek listáját megadhatom, azzal nem könnyítek sokat:

  • Chihara Minori
  • FLOW
  • JAM Project
  • Kalafina
  • Kitadani Hiroshi
  • Okazaki Ritsuko
  • Okui Masami
  • Riryka
  • Sakamoto Maaya
  • Suara

Végül néhány link:

Újra gyertek el mindenki. :)

Nincsenek megjegyzések: