2011. március 6., vasárnap

Mario Kart Wii: Két csillag

Ma sikerült megszerezni a Mario kart Wii-ben a 2 csillagos minősítést, ami azt jelenti, hogy Grand Prix-n az összes kupát megcsináltam két csillagos minősítésre. :) Hazudnék, ha azt mondanám, hogy megszenvedtem vele. Nekem valószínűleg azért jött könnyen, mert nem azonnal akartam három csillagos, meg legjobb lenni, hanem fokozatosan. Meg az online játékra fókuszáltam. Aztán amikor láttam, hogy egész jól ment a játék, akkor gondoltam arra, hogy jó lenne tovább csinálni az offline Grand Prix-t, hátha sikerül jobbat elérni. És az esetek 90%-ában sikerült is. Egyébként az online pontjaim most lecsökkentek 8100 pontra, sejthettem volna, hogy az a 8800 pont csak tiszavirág életű lesz. :D Már épp kezdtem álmodozni a 9000 pontról, amikor felébresztenek az online ellenfelek.

De hogy három csillag sikerülne-e? Mindenki azt mondja, hogy veszett nehéz. Gábor barátom úgy fogalmazott, hogy elvesztett egy darabot a józan eszéből, mire elérte. Nem hangzik biztatóan. Bár véleményem szerint ha a lassúság elvén csinálja valaki, mint én, azért sanszos, hogy a józan esze teljesen ép marad, mire eléri a végső célt. Ha engem kérdeztek, kifizetődőbb a lassú, de biztos elv. Nekem ez a 2 csillag is arra jó, hogy online megmutathassam, hogy na, talán tudok valamit. Most ezért rámenni orrvérzésig a 3 csillagra felesleges. De okvetlen megpróbálom, mert egy jó pár helyen már megvan.

Tegnap elővettem a Mario Kart: Double Dash!!-t GameCube-ra. Hát valami fantasztikus, hogy mennyit felejtettem. Egy időben sikerült elérnem egy nagyon jó szintet a játékban, de mivel unalmas tartottam (számomra ez a széria leggyengébb része), abbahagytam. Időnként elő-elővettem, de hogy mennyit felejtettem. Nehezebb szinteken ilyen 6. vagyok 14 ponttal, meg hasonlók. Úgyhogy lehet, hogy majd ezt is komolyabban előveszem.

Nincsenek megjegyzések: