2011. március 4., péntek

Chihiro Yonekura és Minoro Chihara kislemezek

Most három februárban megjelent kislemezről szeretnék írni.

TOPGUN × Chihiro Yoneura: Naked Soul
Több Gundam dalhoz is volt szerencséje Chihirónak, a legújabb Wii / PSP játék opening és ending dalát is megkapta. Ahogy megéreztem, hogy a Seize the Days kislemezzel egy új korszak kezdődik el, úgy tűnik, hogy beigazolódik. Eddig kétszer hallgattam meg a dalokat, és azt kell mondjam, hogy extrém jó lett!!! Most is csak azt tudom mondani, hogy valahányszor hallgattam régen Chihiro Yonekura dalokat, mindig is éreztem, hogy ebben a nőben több van, mint amennyit engednek neki, és igen! Nagyszerűen tud rock dalt énekelni, én simán megszavazok neki akkora tehetséget, mint Okui Masaminak. Valami eszméletlen jó dalok! Élnek, életre hívnak, fellelkesítenek! És az emberek érdeklődését is felkeltette! Az elmúlt évek kislemezeihez képest ugyanis az Oricon charton is jobb helyezést ért el, szám szerint a 68. helyet csípte el. Ez az 139-119-120-166-143, stb. helyezésekhez képest azért szépnek számít. Remélem most már végre megkapja a neki járó ismertséget.

Minori Chihara: Defection
Okui Masami írta a szöveget a dalnak, így azért vártam egy minőséget, és meg is kaptam.  Nahát, Minorin tud komolydalt énekelni? Úgy tűnik, hogy igen. Itt énekel először a valódi érzéseiről. És jól áll neki! Kellett is ez a kislemez, hogy azért emlékeztessen minket arra, hogy ő igenis tud önmagához hűen minőségi dalokat kiadni a kezéből. Mind a három dal nagyon jó, megmentette a hírnevét.

Minori Chihara: KEY FOR LIFE
Akárhol is olvasok erről a kislemezről, mindenhol kemény bírálatok érik. És nem jogtalanul. Volt egy nagyon jó korszaka az énekesnőnek, amikor igazi, minőségi dalokat énekelt az elektropop stíluson belül, ezt teljesítette ki a Sing All Love album, mely igazi kuriózum lett. Viszont az utána következő kislemezek mind engedtek a színvonalból. A Freedom Dreamer sem egy nagy durranás, hogy finom legyek, de ez a KEY FOR LIFE alulmúlja. Nem arról van szó, hogy annyira rossz lenne, egyszerűen csak megszoktunk egy minőséget tőle, és valamiért nem hozza azt. Semmi új nincs a dalaiban, semmi izgalmas. Remélhetőleg több ilyen nem lesz. És a hajától meg ki vagyok akadva. :D

Nincsenek megjegyzések: