2011. március 17., csütörtök

Feng Lai kínai étterem

Azt hiszem, írtam, hogy Amináék javasolták, hogy próbáljam ki. Bagszival elmentünk oda, és tényleg megérte. :) Hát, az a hatalmas adag... Csak néztem, hogy hova tesz már annyit, de nagyon jó volt. Még most, 5 óra múlva is érzem magamban, pedig még jó áron volt. A kiszolgálás tényleg nagyon jó. Mi ajándékot nem kaptunk, mert kiderült, hogy az akkor jár, hogy ha 2500 forint felett fizetünk, de mivel erre csak utólag jöttünk rá, külön fizettünk. -_-' De nagyon szépen néz ki külsőre is. Három éttermük van. Az új építésű Újpest-Városkapunál van az Árva utcában, a második a Váci úton a Duna Plázával szemben, a harmadik pedig a Gyöngyösi sétányon.

Nagyon jók, bár talán a Lehet térnél levő kínai étterem (nem jut eszembe a neve) első helye megmarad. Ott is nagy adagot adnak jó áron, kedves a kiszolgálás (már majdhogynem tudja a hölgy, mit kérek :D), és nagyon szép igényes. Még ami nagyon jó, az 1-es villamos, Erzsébet Királyné útjánál levő East Dragon étterem. De szinte az összes kínai étterem hasonlóan jó, még az ilyen kisebb büfék is, egy helyen tapasztaltam negatívumot: A Kőbánya-alsónál van egy kínai büfé. Na ott, nagyon gyatra a kiszolgálás, és a körülmények mindennél rosszabbak. Pedig nem vagyok ellene a pavilon-szerű kínai büféknek, mert például az Ecseri útnál és a Határ útnál levők nagyon jók, de a Kőbánya-alsónál levőt nem ajánlom. A bevásárlóközpontokban levő kínai éttermeről a magas árak miatt nincsenek nagy tapasztalaim, eddig a Békéscsabán levő Csaba Centerben próbáltam ki, de nem volt meggyőző... Úgyhogy maradok az éttermeknél.

De hihetetlen, hogy mennyire belaktat egy kínai adag... És még én akarok All you can eat kínaiba menni. :D

Nincsenek megjegyzések: