2011. március 21., hétfő

Importálás II

Ma este ismét Mario Kart Wiiztünk, szóltam Lydiának, hogy ma este (illetve, ami nekünk este, az neki dél), ha tud, jöjjön. És jött. Hívtam egy pár BigN-est is, Csabi, Gábor, Fantos és Kristóf. Jó buli volt, itt-ott nagyon sokat szívtam, de nagyon élveztem. Ennek hatására elővettem a Mario Kart DS-t, és eszembe jutott a 2006. decemberi Pokémon találkozó, és az ottani Mario Kart DS buli. Az valami eszméletlen volt! Erről még a Mariós oldalamban írtam, és ekkor határoztam el, hogy innen is átimportálom a blogpostokat. Ezzel visszajutunk egészen a gyökerekig, 2006. márciusáig, és lassan tényleg egy helyen lesz minden blogpost. ^^ Nagyon érdekes volt vissza-visszaolvasni a régi történéseket, bizonyos dolgok ki is mentek a fejemből, de ahogy visszaolvastam, annyira élesen visszatértek, mintha tegnap történt volna. Amit szeretnék kiemelni a 2007-es SakuraCon blogpostom, és a Nintendo Wii megjelenésének a napja. Ezek nagy élmények voltak. Mindegyik blogpost aljára (már ahol nem felejtettem el) melléírtam, hogy a Mariós oldalról importálva, egyrészt, hogy ott legyen, hogy honnan van, másrészt, meg ezáltal igazolva van, hogy nem a hasamra ütve találtam ki ezeket a történeteket. Most a nagyjával kész vagyok, a többit holnap (vagyis nappal) megcsinálom, mert már fél 3 is elmúlt, és már így is alig van lélekjelenlétem. ^^' De nagyon érdekes belegondolni, hogy tényleg, 5 éve kezdődött el ez az egész. És hogy azóta mennyi minden változott, a baráti társaság, az érdeklődésem is csiszolódott, meg én magam is. De ez talán a fogalmazási stílusomból is kiderül. Néha azért a fejemhez kapok, hogy fogalmaztam régen. :D De szerintem ebbe semmi szégyellnivaló nincs. Egyrészt mert szerintem annyira nem rossz, másrészt, meg ez is az énem egy része, a múltam egy ékes része. :)

Nincsenek megjegyzések: