2010. január 22., péntek

New Super Mario Bros. Wii végigjátszva!

És azt kell, hogy mondjam, hogy voltak nehéz pályák, de összességében azért annyira nem volt nehéz. Bowser Jr. megölésén azért kellett gondolkodnom, csak egy véletlennek köszönhetően jöttem rá a titok nyitjára. Aztán jött a nagy kastély. Na az aztán végképp nem volt nehéz. Könnyű volt elérni Bowsert, egyedül az volt a gyanús, hogy csak 2 érmét találtam. Na mondom, biztos elvesztettem egyet valahol nem érdekes. Lényegében ugyanúgy kell megölni, mint az Super Mario Brosban. Végülis átjutottam rajta, le is esett, de ami utána jött... Spoiler Várom, hogy jöjjön le Hercegnő, de csak nem jön. Megfordítja az arcát... Basszus, annyira megijedtem, hogy komolyan majdnem elsírtam magam! Tényleg rám hozta a szívbajt. Fél 4-kor ilyet látni... Nem vagyok félős az éjszakában, de azért az ember mégiscsak másképp érzékel dolgokat sötétben, mint világosban... Kamek Peach hercegnő ruházatban. Nagyon durva volt látni. Aztán persze jön Giga Bowser, és tisztára Ocarina of Time hangulatot árasztva borít maga körül széjjel mindent, romba dől minden Spoiler vége, de Hercegnő megmentve. Hát ezt nem fogom egyhamar elfelejteni. Nem tudom ki találta ki, de hatalmas volt! Így válik emlékezetessé egy játék. Tehát első ütemben végigjátszva! Most jön a Toadok megmentése, és közben szerzem az érméket, ahogy tudom.

Nincsenek megjegyzések: