2010. január 26., kedd

Spirit Tracks kritikák

Alig több, mint 2 hónapja jelent meg a Spirit Tracks, és máris érik negatív kritikák a játékot. A két legfőbb kritika, az ötlettelenség, és hogy indokolatlanul nehéz a játék. És a kettő fedi egymást, ugyanis azért nehéz a játék, mert ötlettelen. Én még nem jutottam el messzire, de már hallani olyat, hogy sok titok olyan lehetetlen helyen van, hogy maguktól nagyon kevesen találták meg. Például kulcsok. Az egyik dungeonban a kulcs állítólag a föld alatt van. Hát ha ez igaz, akkor ez Twilight Princess-szindróma, ott is panaszkodtam egy párszor, hogy ki találta ki ezt az agyamentséget? Félő, hogy a Spirit Tracksszel is ez lesz? Nem tudni. Mindenesetre az tény, hogy a nehézség tortaszeletéből egy morzsányit már kaptam. Ugyanis nem a legkönnyebb dolog Zeldát az őrök elől kivezetni, hogy ne lássák meg. Az odáig tiszta sor, hogy az első 2 őr figyelmét beszélgetéssel el lehet terelni, és hogy a harmadik őrnél már robajt kell csinálni, mert a beszélgetés nem használ, de ennek kivitelezése nem a legkönnyebb, hiába vannak meg az eszközök. Aztán nem tudom mi lesz, de remélem, hogy azért el tudok majd jutni valameddig, meg azért jó lenne végigvinni a játékot.

Mellesleg ismét rendeltem japán kislemezeket az eBayről. Az egyik japán eladó olcsón adja el a kollekcióját (bár érdekes, mert sok CD-ből többet ad el, lehet, hogy egy bolt visszamaradt készletei, de végülis lényegtelen). És egy jópár Megumi Hayashibara és Okui Masami CD-je volt olcsón, és mivel a postaköltség sem volt sok, ezért nekiálltam rendelni. A végére 10 db jött össze. Ezekre csaptam le:

  • Megumi Hayashibara: Haruneko Fushigi Tsukiyo -Oshiete Happiness-
  • Masami Okui: I WAS BORN TO FALL IN LOVE
  • Megumi Hayashibara: MIDNIGHT BLUE
  • Megumi Hayashibara: Going History
  • Megumi Hayashibara & Masami Okui: Give a reason
  • Megumi Hayashibara: Successful Mission
  • Masami Okui: naked mind
  • Megumi Hayashibara: don't be discouraged
  • Megumi Hayashibara: Reflection
  • Megumi Hayashibara: question at me

Most is látva a listát nem semmi, ha ez mind megérkezik. De nagyon várom.

Nincsenek megjegyzések: