2010. január 16., szombat

Ellenőr lovagok

Tovább játszottam az új játékaimmal. Hát teljesen oda vagyok tőlük, meg vissza. Hihetetlen jók, rég játszottam ilyen jót.

Volt hír, hogy a New Super Mario Bros. Wii már nem annyira könnyű, mint a DS-es elődje. Már az első világ végefele megmutatkozik ez. Természetesen nem szakadtam meg, de azért már itt komolyabb volt. De Larry Koopa legyőzése nem okozott komolyabb gondot. A második világ pedig pusztákkal, sivatagokkal van tele (mint a Mario 3-ban, és a New Super Mario Bros-ban). Ami meglepett, hogy ennek a világnak a főellensége Roy Koopa. Mind a Mario 3-ban, mind Mario Worldben, az 5. világ főellensége volt, jól előrekerült ahhoz képest. Egyébként történet is kapcsolódik hozzá. Ugyanis ha volt negatív szereplő, akit szerettem, és szurkoltam, hogy a tervei sikerüljenek, akkor az ő volt:

Ő még a testvéreivel sem volt valami kedves se a rajzfilmben, se a könyvben, de kifejezetten viccesen jelenítették meg a negatív tetteit. Visszatérve a játékra, a második világ már azért egy kicsit nehezebb, szerintem akinek nincs nagyon tapasztalata a Mario játékokban, az azért lehet, hogy el fog vérezni, de végül is meg lehet csinálni. A Mini-kastélyig jutottam el, aztán ez egy kicsit megszivatott, a végén időm sem volt, úgyhogy gyors mentéssel kiléptem.

A Kirby Air Ride viszont sokkal jobb, mint vártam. Mert végül is úgy vettem meg tegnap, hogy jó játék, és megér egy vételt. Ehhez képest nagyon szeretem! Igaz az alapból három játékmód nem valami nagy tartalom, de én élveztem mindet. Először az Air Ride-ot próbáltam komolyabban. 8 pálya van alapból. Ezek közül most az első próbálkozások után a Checker Knights a kedvencem. Felismertem a zenéjét, hogy nagyon szerettem a Brawlban. Jó volt itt hallgatni, és le is töltöttem ezt a zenét, nagyon jó hallgatni. Ezen belül van a Time Attack. Amolyan Time Trial. Igaz csak a legjobb időt jegyzi meg. Két féle módja van, a Time Attack, és a Free Run. A Time Attackben 3 kör alatt kell ellenfelekkel kell megküzdeni, a Free Run pedig tisztán a pályán annyi kört megyünk, amennyit csak akarunk. A Top Ride egy igen érdekes játékmód. Azt hiszem, volt ilyen az egyik Mario Partyban. Az a lényeg, hogy felülnézetes, és ilyen nagyon rövid pályán kell ügyesen menni. Hét kört kell teljesíteni. Ez viszont elég nehéz, úgyhogy csak egyszer mentem. Ehhez már ügyesnek kell lenni. A City Trial meg egy érdekes mód. Öt percünk van egy város-szerű pályan kell minél több tárgyat összeszerezni. A játékosok száma fix négy, tehát, ha ha kevesebben vagyunk, a többiekkel a gép játszik. Utána meg egy távolugrás volt nekem a járművel, természetesen a legkisebbet ugrottam. ^^' Mondjuk annyira nem voltam lemaradva. Az látszik, hogy a HAL Laboratory készítette a Super Smash Bros. Melee-t és a Kirby Air Ride-ot, sokban hasonlít a menü dizájnja, azok effektjei. Én még egy bajnokságot elviseltem volna a játékban, de így is megérdemel 9 pontot. És aki szereti a Kirby játékokat, és a versenyzés sincs ellenére, annak nagyon ajánlott beszerezni a játékot. Mindenesetre még a vonaton észrevettem, hogy mennyire jól jártam ezzel a játékkal. Ugyanis sokáig úgy tudtam, hogy nálunk csak német borítóval és leírással lehet kapni a játékot, az enyém viszont komplett angol. Úgyhogy nagyon örültem neki.

És a kellemes meglepetéseknek ezzel még nincs vége. Valami olyasmit csiripeltek a madarak, hogy a pont regisztrációnál (Nintendo csillag) már csak a Wii és DS játékokat fogadja el, se GBA, se GC. Azért 400 pontot ér a Game Boy Player, egy próbát megér. Beírom a kódot, és minden további kérdés nélkül megadja a 400 pontot. Nagyon meglepett, de örültem neki. a New Super Mario Bros. Wiiért a 250 pont, meg természetesen járt. Úgyhogy minden nagyon jól alakult.

Kitettem licitre a Zelda Link to the Pastet, akit érdekel, itt megnézheti. Azért ilyen alacsony a licit induló ára, mert az az elsődleges célom, hogy egy Zeldám legyen, és ennyi áron is eladnám. De akinek nagyon kell, az magasabb áron azonnal viheti.

Nincsenek megjegyzések: