2021. augusztus 28., szombat

Prémium előfizetés megvásárolva

Nagy lépésre szántam el magam, prémium előfizetést vásároltam a blognak. A WordPress néha felajánl 40% kedvezményt előfizetésekre, ezt használtam ki. Meg azért is gondolkodtam ezen, mert olyan régóta használom a WordPress-t és ezzel vagyok a leginkább elégedett, hogy igazából azért is megérdemlik, mert sok szolgáltatást biztosít. És most a prémium előfizetésnek köszönhetően még több. Még át kell nézzem, hogy pontosan mik állnak rendelkezésre, de főleg azért vásároltam meg, mert több komolyabb cikket is írnék, és akár pénzt is keresnék a bloggal.

Ehhez gyűjtök ötleteket barátoktól, kaptam is egy párat. Gondolkodok azon, hogy miket tudok ezekből megvalósítani és hogyan. Az biztos, hogy egyedül nem megy, segítségre szükség lesz. Prémium előfizetéssel például már a CSS-hez is hozzá lehet nyúlni, így kicsit lehet változtatni a blogon külsőleg. De mivel nem vagyok a CSS-ben jártas, ehhez is kellene segítség. Úgyhogy azt gondolom, hogy ezt a blogot, illetve az online jelenlétemet csak csapatmunkával lehet komolyan felrázni. De én kész vagyok rá.

Importálva a Wordpress-es blogból.

Nincsenek megjegyzések: