2019. március 24., vasárnap

Haikyuu!! DVD borítók

Most visszatértem Pestre, és bescanneltem a Haikyuu!! DVD borítóit. Mindegyik 300 dpi-ben van. A scanner eredetileg tif-ben scannelte be, majd átvittem 100%-os jpg-ben változtatás nélkül. Az eredmény? A képekre kattintva eredeti méretükben is megtekinthetők.

Első DVD

Második DVD

Végül két képet mutatnék be, ezeket tegnap kaptam Békéscsabán egy ismerőstől ajándékba. Köszönet érte. :)

A Kageyama Tobio figurának sajnos nincs meg a talpa, meg doboza is volt. Talpának híján nem tud megállni a lábán, de aranyos, mindenképp megőrzöm. :) Ő az első animés figurám. Soha életemben nem éreztem magam annyira megszállottnak, hogy figurákat gyűjtsek egy-egy anime karakterrel kapcsolatosan. De hát egyszer mindennek eljön az ideje. Ahogy a poszterrel kapcsolatosan is. Eredeti mind a kettő, és menők is.

Nincsenek megjegyzések: