2016. július 6., szerda

Top 25 Nintendo játékzene #5

Super Smash Bros. Brawl
Ashley's Song

Sasaki Tomoko, 2008

Ismét WarioWare, de csak közvetve, mert annak egy másik játékban hallható feldolgozása jön most. A Super Smash Bros. Brawl talán minden idők egyik legjobban várt Nintendo játéka volt, a cég már jó előre beharangozta, weblapot is indított külön a játéknak, ahol minden egyes nap izgalommal vártuk, hogy melyik játékból lesz új pálya, vagy melyik karakter lesz játszható. Ugyan nem legális úton, de szintén a játék megjelenése előtt elérhető lett az OST, ami szintén lázba tartotta a Nintendósokat. Én elhallgattam őket, de amikor meghallottam az Ashley's Songot, hihetetlenül belezúgtam ebbe a zenébe. A pörgős mivolta miatt, meg a zene hangulata is hihetetlen pozitív. Rátettem minden akkori eszközömre, hogy még az utcán is hallgassam, nem is létezett más zene a fejemben. Akkor még nem ismertem az ALI PROJECT-et, de amint megismertem őket, azonnal eszembe jutott, hogy tisztára olyanok, mint Ashley a WW szériában. Nekik is nagy rajongójuk vagyok, mint ahogy ennek a zenének. A játékban továbbra sem vagyok annyira jó, de ezért a zenéért bármikor szívesen előveszem.



Nincsenek megjegyzések: