2016. július 8., péntek

Top 25 Nintendo játékzene #3

Kirby's Fun Pak
Meta-Knight Defeated

Ishikawa Jun, Miyakawa Dan, 1996

Hát, azt kell mondjam, hogy szerencse, hogy nem megjelenésekor, gyerekként ismertem meg ezt a játékot, hanem később, mert biztos, hogy elsírtam volna magam a zenétől. Nálam ez a zene kiérdemelte minden idők legszomorúbb Nintendo játékzenéjének címét. Most is olyan szokatlan érzés volt hallgatni, hát még annak idején játékban, amikor megismertem. Külön talány volt számomra Mega-Knight jelleme, korábban játszottam a NES-es Kirby's Adventure-rel. Hogy van az, hogy itt-ott segíti őt, aztán meg harcba száll vele? A Super Nintendóra megjelent Kirby's Fun Pak-ben pedig final boss lesz Meta-Knight az egyik játékban, és amikor legyőztük, akkor szól ez a zene. Emlékszem is, hogy valami léghajó vagy valami légijármű süllyedt el a játékban. Szavakkal nem tudom kifejezni, hogy milyen furcsa élmény volt, mert ekkor jöttem arra rá, hogy Meta-Knight pozitív karakter, csak azért szállt harcba Kirby-vel, hogy megerősítse őt. Ennek ellenére végzetes ránézve az elvesztett harc, és a zene, meg az animáció nagyon árulkodó annak tekintetében, hogy Meta-Knight milyen jellem valójában. Ezért is kedvenc Kirby karakter nálam. Sajnáltam is legyőzni. A zene pedig megerősítette bennem a érzést, most is összeszorult a szívem, amikor belehallgattam.



Nincsenek megjegyzések: