2016. július 9., szombat

Top 25 Nintendo játékzene #2

The Legend of Zelda: Ocarina of Time
Spirit Temple

Kondo Koji, 1998

Úgy vagyok a Spirit Temple-lel, hogy vannak a különböző Zelda dungeonök, és ezek fölött áll a Spirit Temple. Előbb ismertem meg a zenét, mint magát a Dungeont, és csak reméltem, hogy tetszeni fog maga a templom is. És minden képzeletemet felülmúlta, szinte alfa-állapotban játszottam végig az egész dungeont. Nem is vettem észre, hogy megyek előre a pályán, csak csinálom, aztán egyszer csak azon kapom magam, hogy jön a boss, amit szintén ott jegyzek minden idők legjobb boss-fightjai között. Ötletes volt a két boszorkány fegyverét kell felhasználni egyik a másik ellen. Ők is kaptak külön "theme" zenét, ami szintén nagyon érdekesre sikeredett. Úgyhogy az egész Spirit Temple egy külön kategória még az OoT-n belül is, azt gondolom, hogy ha csak ennek a Temple-nek a témájára készítenének egy külön játékot, magasan felülmúlná bármelyik másikat. A zene jó alap erre a gondolatra.

Nincsenek megjegyzések: