2015. december 7., hétfő

Egy kis Pokémon Gold

Bizony, más tekintetben is jót tett a Pokémon találkozó, bár többször eszembe jutott, hogy jó lenne játszani a Pokémon Gold-dal, ha már egyszer olyan drágán megvettem. Még év elején vettem meg, ha jól emlékszem, 32 font volt licittel. Ez akkor volt, amikor éjjelem-nappalom a Pokémonról szólt, csak aztán azért maradt el a játék, mert a kazetta eleme lemerült, tehát nem mentett. Az egész elemcsere folyamata lassan ment, mert sem az órás, sem az alkatrészbolt eladója nem vállalták a cserét. Felnyitották, és azt látták, hogy nagyon bonyolult elérni az elemet. Le van zárva valamivel. Én inkább meg sem próbálom, mert nincs olyan műszaki érzékem. Aztán az lett a vége, hogy megvettem az elemet (ha jól emlékszem, 2025-ös kell bele), és LL kicserélte nekem. Aztán ez az egész addig tartott, hogy mire ki lett cserélve, már nem érdeklődtem annyira a Pokémon iránt, mint amikor megvettem, ezért elmaradt a játék. A másik ok pedig, hogy megjelenésük (generációk) sorrendjében akartam a Pokémon játékokat végigjátszani. Van nekem egy angol nyelvű európai Red-em (csak a kazetta), azzal játszottam is, csak 7 és fél óra az a játék is megfeneklett, mert azt sem vettem elő egy idő után, aztán meg totál elfelejtettem, hol tartottam benne. Engem zavar, hogy nincs kiírva, hogy épp hol járok, mert a helyek eléggé egyformának tűnnek nekem, aki nem játszott száz órákat Pokémonnal. De most már úgy döntöttem, hogy nem várok a Red-re, jöjjön a Gold.

Cyndaquil-t választottam kezdőpokémonnak, és 1 óra 56 perc játék után megvan az első jelvény Violet City-ből. Eleddig 6 Pokémont fogtam el: Caterpie, Bellsprout, Hoothoot, Pidgey, Rattata, ... és a hatodikra már nem emlékszem, mert benne van Bill PC-jében. Cyndaquil 13-as szinten van, és nem mentem az első jelvény után azonnal tovább, hanem vissza, kicsit fejleszteni a többi Pokémont. Szeretnék úgy tovább menni, hogy mindegyik legalább 10-es szinten van. Így mindegyik használható lesz a harcok során, és mindegyiknek ki tudom használni az erősségét. Első ízben ennyi, a fejleményekkel még jövök.

Nincsenek megjegyzések: