2015. szeptember 12., szombat

Okui Masami: INSANITY videó

Szinte megihlet, hogy valahány embernek megmutatom Okui Masami-tól az INSANITY dalt, mindenkinél osztatlan sikert arat. Ennek nagyon örülök, mert nálam is nagy kedvenc. Nem utolsó sorban feltettem a dalt a YouTube-os csatornámra, és ez a legnézettebb a maga 295.046-os látogatottságával. Egészen meg vagyok hatva, köszönöm szépen.



Bár teljesen felesleges bármit is köszöngetnem, mert nem az én munkám, én csak azért cselekedtem, hogy ismert legyen a dal, a minősége hozta magával azt, hogy ennyire népszerű lett. Tényleg istentelenül jó zene, azért szeretem az off vocal-t is hallgatni, mert az ének alatt hallható gitár szólam is hangulatos lett. Ezért most feltettem a YouTube felhasználómra az off vocal változatot:



Legyen ez is annyira népszerű, mint az eredeti, megérdemli.

Nincsenek megjegyzések: