2015. szeptember 30., szerda

Második előrendelés?

Ahogy írtam korábban igencsak eseménydús lesz az őszi japán zenei szezon, hiszen sok olyan album és kislemez fog megjelenni, ami a kedvenc előadóim egyikétől van. Suara weboldalán bele lehet hallgatni az új albumának néhány dalába, és teljesen kész voltam... Nekem ez az album KELL! Minden idén korábban megjelent albumnál volt olyan, hogy megszokni, elfogadni, de ez az album tökéletesen olyan lesz, mint a "régi időkben" (néhány éve). Nagyon úgy néz ki, hogy Suara új albuma kompromisszumok nélküli lesz, és tudja hozni azt a színvonalat, amit megszokhattunk tőle, amiért annyira szeretem őt! És az első CD teljes lesz, tehát nem 6 dalt fog tartalmazni, hanem 13-at. A második lemez marad 5 számos, de azért így is teljesen másképp fest már a dolog. Frissítettem is az album Generasia oldalát. Meg tudnám oldani anyagilag, hogy megrendeljem a CD-t, az amit az árából tudnék venni, az feláldozható. Nagyon szeretném, mert nagyon hiányzik már végre egy kompromisszumok nélküli, japán album, melyre a kiváló jelző sem eléggé kifejező. És nagyon úgy néz ki, hogy ilyennel lesz dolgom. És akkor ez lenne a második előrendelésem. Az első Okui Masami: i-magination CD volt 2009 végén, 2010 elején.

Több lehetőség is van, egyelőre úgy néz ki, hogy a CDJapan lesz a legolcsóbb. Mindenképpen a Limited Edition CD-t szeretném, mert a második CD dalai is nagyon jók. Nem akartam elhinni, hogy a Shunkashuutou is újra helyet kap egy albumon, azt hittem, hogy valami feldolgozás, de amikor belehallgatva hallottam, hogy az eredeti, igencsak elérzékenyültem. Mennyi emlék kötődik ehhez a dalhoz... És egyik szebb, mint a másik. Szóval, a CDJapan. Csak egy dolog vet vissza, hogy megemelték a postaköltséget. Eleddig 750 jen volt a sima légiposta, most 1.150 jen lett. Rákérdeztem a karaoke fórumban, Leea adott egy linket, ahol ki lehet számolni, hogy adott tömegű csomag szállítása mennyibe kerül. Nagyon hasznos. Szóval itt azzal szembesültem, hogy egy CD szállítása légipostával 1.090 jen lenne. Úgyhogy tényleg van drágulás. Viszont a CDJapannél nem kell az adót kifizetni, így a kedvezmény mértéke 7,41% (8% az adó, de mivel magasabb értékből vonjuk ki, ezért a kedvezmény mértéke kisebb). Nagyon izgatott vagyok, és olyan szintű lázban japán zene miatt, amit nagyon régen nem éreztem. És a belső hang... Az intuíció... Rosszra csábít, az édeni rosszra... És hallgatni fogok rá, mert érzem és tudom, hogy az új Suara album a mennyekbe juttat. Úgyhogy vigyázz Suara: Koe [Limited Edition] album, mert jössz hozzám!

Nincsenek megjegyzések: