2015. szeptember 22., kedd

Néhány régi Garfield képsor – 7. rész

Ismét Garfield, hiszen mindenki szereti, főleg én. Most inkább a '90 utániak lesznek többségben, de azért egy-két régi is belefér. Íme:

Vajon tudjátok-e Jon hány éves volt 1980-ban? Na és mitől függött, hogy épp annyi éves?

- Mondtam neked, hogy 29 éves vagyok Garfield?
- 30 éves lennél, de egy évig beteg voltál.
- 30 éves lennék, de egy évig beteg voltam.
- KIRÁLYSÁGOMAT EGY ÚJ CSATTANÓÉRT!

Hát igen, megvan a hátránya annak, ha valaki túlságosan jól ismer valakit.

Azért ha Garfield és Ubul összefognak, abból nagy dolgok születhetnek.

- Utálom, amikor ezt csinálják.

Ha úgy vesszük, mindennek van jó oldala.

- Csodálatos lehet butának lenni.
- Ubulnak minden nap szombat.

Ha rossz a TV, Garfield menthetetlen.

- A fenébe! Nem vált csatornát!
- A TV elromlott, Garfield.
- Tessék, időtöltésként olvass könyvet.
- A fenébe! Nem vált csatornát!

A legjobb időtöltésnek legjobb módját sorsolta ki magának.

- Rendben van, ha fej, TV-t nézek, ha írás, ágyban maradok.
- Hééééé, gyerekek!

Jon végre a sarkára állt!

- Én vagyok a ház ura, mert intelligencia-fölényem van.
- Fordítva vetted fel a nadrágodat!

Fogadjunk, hogy nem is vettétek észre, amíg Garfield nem szólt!

Hát ott tényleg nagyon hideg van.

- Kimegyek egy kicsit.
- Brr... De hideg van ott.
- A hűtőben voltál!

Végülis, ha van indok arra, hogy éppen ott volt.

- Hé, kukac... kukac?
- Igen?
- Azt hittem, hogy ez a főbejárat.
- Az is
- A garázst sepregetem.

Ilyen poént én is gyakran csinálok a valóságban.

- Ha bárki kérdezi, kergetlek téged.
- OK
- Kerget engem.

Minden csak megbeszélés kérdése.

Jon lassan megérzi a párkapcsolat valódi szépségeit.

- Van egy antik babakiállítás a belvárosban.
- Rendben, menjünk hát!
- Megyek a kabátomért!
- Tényleg meg kell, hogy állíts, ha ezt csinálom.
- Üdvözöld Betsy Wetsy-t a nevemben is.

És mégis agglegény maradt.

- Lassan itt van az évnek az a szakasza Garfield.
- Tényleg megejthetnénk a tavaszi nagytakarítást.
- Tessék.
- Agglegények vagyunk, édes!

Nincsenek megjegyzések: