2011. november 3., csütörtök

Egy kis csend

Manapság nem nagyon történik semmi. Örülök az új Suara CD-nek, ezt sem volt könnyű megtalálni. A LosslessONE volt az a társaság, mely anime albumokat és kislemezeket tettek fel mp3-ban, és flac-ban. Azért múlt idő, mert most már nagyon inaktívak, mint a lnk alatt látható is, az utolsó feltöltésük júniusi. Pedig nagyon értékes munkát végeztek, sok esetben ők voltak az elsők, akik anime albumokat és kislemezeket terjesztettek, gondoskodtak a Suara albumokról is. És mivel tudtam, hogy nem tesznek fel új abumokat, így neten keresgéltem, mire rájöttem, hogy a Tokyo Toshokan-on még nem néztem meg, és itt megtaláltam. ^^ Ezen túl animéket is itt fogok keresni, mert amikor néztem a ONE PIECE 520. részét azt is minden felirattal megtaláltam, német, arab, kínai, de hogy angol legyen… -_- Azt is a fent említett linken találtam meg. Ma szerintem megnézem az 521. részt.

Nincsenek megjegyzések: