2009. február 27., péntek

Zelda II NES-en.

Végre volt alkalmam kipróbálni a Zelda II-t NES-en. Egy picit izgultam, hogy akkor most úgy fog kinézni, mint GBA-n, vagy mint VC-n. Hála Istennek a Virtual Console győzött! Így nagyon fogom szeretni. Szerintem most NES-en is végigviszem. Nem fog ártani a beedződés a nehéz játékokra. Egyébként jól kezdek. Egyből belementem a sötét barlangba az ereklyéért, azt is meg is szereztem, de visszafele elvéreztem. A többit majd otthon.

Aztán meg a Wind Waker felé is húz a szívem. Szerintem most hanyagolni fogom a Pokémon Sapphire-t, mert May nem enged tovább, mert a Grovyle-ja mindig elgyőzi as Marshtompomat, és nincs több 15-ös szinten felüli pokém, úgyhogy EV-znem kell, ehhez most nagyon nincs kedvem. Úgyhogy szerintem most NES-re Zelda II, és GC-re Wind Waker.

Nincsenek megjegyzések: