2009. február 5., csütörtök

Hatalmas fejlődés a láthatáron.

Igazából fogalmam sincs, hogy mi történik velem, de sok pozitív visszajelzést kapok affelől, hogy mennyit fejlődtem Brawlban. Magam sem értem, de én magamon is látok változást. Most már sokkal jobban megy a játék, most már joggal pályázhatok az 1. helyért. Lehet, hogy amikor Csabinál voltam, és nála Meleeztem, akkor ő először játszott vele, és hogy ez inspirált, hogy jobban játszak, mert lehet, hogy legyőzöm? Lehetséges. Más is lett számomra a játék, sokkal komolyabban benne vagyok, már izgulok is, hogy sikerüljön. Remélem nemcsak átmeneti állapot. Mindjárt megyek játszani, és ez kiderül.

Még ahol nagy fejlődést tapasztalok, az a Link’s Awakening. Mennyit szenvedtem a 2. Dungeonön, most meg meghalás mélkül végigmentem rajta. A főellenség, Genie is nagyon könnyű volt. Most jutottam el odáig, ahol tartok a DX-ben, és ott 33-szor haltam meg, most a sima LA-ban meg négyszer. Döbbenet.

Nincsenek megjegyzések: