2009. február 19., csütörtök

Emlékezetes játékok.

Én azt gondolom, hogy sok mindenért érdemes játszani. Nemcsak a győzelemért, a játékélményért, hanem a különleges történések miatt. Ezért is nagyon jó, hogy a Super Smash Bros. Brawlban fel lehet venni (max. 3 perc hosszú játék esetén) a meccset. Csabi küldött egy olyan videót, ahol hárman voltak, és az lett a vége, hogy mindhárman egyszerre estek ki a végén. Manapság már minden megtörténhet, de hogy ez megeshet a Zelda II-ben, azt nem gondoltam volna.

Könnyű volt most megölni a 3. Palace főellenségét, sikeres volt, úgyhogy mehettem az 5. Palace-ba, ahol szintén már csak a főellenség, Gooma megölése maradt hátra. Döcögősen eljutok hozzá, magamra veszem a Shield meg a Jump magicet, és elkezdünk harcolni. Már csak 1 életereje marad a főellenségnek, de észbekapok, hogy már én sem húzom sokáig. Na mondom, biztos én kerülök ki győztesen, nekimegyek, megsebzem, de ő is megsebez, és mindkettem meghaltunk egyszerre! T_T Nekem meg az utolsó életem volt, úgyhogy kifejezetten jól esett, hogy Ganon a képembe röhögött. Na de sebaj, megöltem Goomát még egyszer, de most életben maradtam. ^^'

Ő lenne ez a szépség itt... Egyébként érdekes dolgokat olvastam róla. Elvileg ő a 2. Palace, Helmetheadnek a második alakja. Meghogy az ő japán neve Jaianto, vagyis angolul Giant, és annak a tüskés labdának a neve pedig Guma, vagyis angolul Gooma. Talán valami félrefordítás lehet?

Nincsenek megjegyzések: