2009. február 13., péntek

Zelda II folytatás

Annak örömére, hogy hamarosan Zelda II tulaj leszek NES-en, elővettem GBA-n a játékot. Már csak azért is, mert így teljes lesz a GBA-repertoárom. Bevallom őszintém, elfelejtettem, hogy hol tartottam, csak arra lettem figyelmes, hogy nincs meg a tutaj, de a 3. Palace-t már elvileg megcsináltam. Mert abból a kristályból, amiből hatot kell összegyűjteni, abból nekem már 4 van, ami felettébb érdekes, mert a 4. Palace a folyó túlsó partján van, így fogalmam sincs hogy lehet 4 kristályom. Mindegy, megszereztem a tutajt, aztán inkább kerültem a temetőnek még a környékét is kerülöm, mert a temetőkben a sok Moa nagyon megkeseríti az életemet. Talán a Zelda-történelem leszemetebb ellenségei. Teljesen kiszámíthatatlan, hogy merre szállnak, és ha eltalálnak, akkor -20 pont. És a temetőben rendkívül sokan vannak, így gyorsan lenullázódhatnak a pontok. Eltalálni meg piszok nehéz őket. Úgyhogy mentem a 4. Dungeon felé. Először megmentettem a gyereket, akiért kaptam Reflect Magicet (egyébként könnyű megmenteni őt). Aztán a labirintuson át a 4. Palace-ba. Sikerült megszerezni a cipőt, amivel járhatok a vizen. Ugyan meghaltam, de akkor előtte kicsit feltöltöm magam. Megpróbálom megszerezni a vizen található Heart Containert, ami VC-n nem sikerült. Azért nehéz, mert a vizen sem mehetünk akármerre. Az út meg nem látható. Itt olvasom, hogy hogy lehet megszerezni. Kicsit értelmetlen számomra, de majd holnap megpróbálom.

Nincsenek megjegyzések: