2009. február 19., csütörtök

It's over 9000!

GBA-n próbáltam megölni a Zelda II-ben az 5. Palace főellenségét. Nemigen ment, szerintem az volt a baj, hogy csak 5-ös szintű volt a támadóerőm, és ez nem elég, úgyhogy csak vissza kell majd menni a 3. Palace-ba. Mert magától sajnos nem megy fel a támadóerőm. Most is 3000 pont kellett a továbbfejlődéshez, és meghaltam 2660 pontnál. Így sok pont odalett. De kinéztem a YouTube-ról, hogyan lehet azt a szívet megszerezni, ami benne volt a tengerben, és eddig nem sikerült. Komolyan mondom, még videóval is alig tudtam követni, hogy merre kell menni, tiszta útvesztő az egész. És amikor sikerült megszerezni, akkor megszereztem a még hiányzó Heart Containert, és az összes Magic Containert is. Így idő előtt tele lettem. ^^' Bár ez nem sokat vigasztalja a támadóerőmet, de így sem rossz.

Aztán eszembe jutott, hogy mi lenne, ha Virtual Console verzióban is megszerezném azt a szívet? Már minden megvan a maximális 8-as szinten, és akkor elmehetnék érte. De akkor jutott eszembe, hogy miután végigvittem a játékot, a szintek ugyan megmaradtak, de az összes heart- és magic Container, valamint a tárgyak elvesztek. A varázslatok is megmaradtak. És azt néztem, hogy 9000 pont kell szintfejlődéshez. Vajon mi lehet 9000 pont felett? Tettem fel magamnak a kérdést. De mivel elképzelésem sem volt, ezért megnéztem. Vicces volt 8-as szinten az elején ölni azokat az ellenfeleket, akikkel 2-3-as szinten megszenvedünk, most meg egy kardsuhintásra meghalnak. El is mentem a Death mountainba a kalapácsért. És akkor elmentem a 3. Palace-ba is. Megszereztem a tutajt, és az Iron Knuckles, amivel GBA-n annyira megszenvedtem, itt most 2-3 karddöfés után meghalt. Vicces volt. És felment a számláló 9000-re. És hogy mi történt? SEMMI! T_T Írta, hogy felment a támadóerőm, de kérdeztem magamban, hogy ha az már maximális, akkor hova akarja még emelni? Természetesen maradt 8-as szinten. De azért vicces volt. Szereztem az egy életeket, ahol tudtam. Még soha nem volt 5 életem a Zelda II-ben. ^^' De egyszer sem haltam meg. Még szerencse, hogy van a HOME gomb a Wiimote-on. De így végigcsinálom szerintem. Megszerzem megint az összes kristályt, Heart- Magic Containert, tárgyakat. És akkor Complete lesz a Zelda II.

Nincsenek megjegyzések: