2009. február 22., vasárnap

Sikerült másodjára Game Boy Advance-en is végigvinni a Zelda II-t. Hát nem volt könnyű az út. Sőt, az út a Great Palace-ba, ahogy elsőre is most is kínkeserves volt. Többször úgy haltam meg végleg, hogy semmivel nem jutottam előrébb. Így kénytelen voltam bizonyos kiskapukat megnyitni olyan módon, hogy amikor Dangerous Hyrule-ban amikor bemennék temetőbe, akkor mindig bemegyek, de utána gyorsan kijövök, hogy ha megtámadnak, akkor sík terepen támadjanak meg. És akkor nem történik semmi. Mert a temetőben kegyetlenségek vannak. És amikor benne vagy a mocsárban, útban a Great Palace-ba vezet... hát azt egy egyszerű mezei játékos nem csinálja meg. Itt jegyezném meg, hogy rosszul informálódtam. Nem az első Zelda a világ 9. legnehezebb játéka, hanem a Zelda II. És így már korrekt. És a mocsárban hiába van 8-as életerőd! Ha megsebződsz, és beleesel a lávába, nem ér semmit. Én ezeket általában vagy Fairy Magickel repülöm át, vagy Jump Magickel magasabbra ugrok, és akkor kisebb az esélye annak, hogy eltalálnak. Vagy ha eltalálnak, akkor nagyobb az esély arra, hogy a földön "landolok", és akkor folytathatom tovább. De nagyon kemény volt. Többször úgy haltam meg, hogy nem jutottam tovább az előző halálom óta. Ilyenkor mindig kikapcsoltam a GBA SP-t egy negyed órára. Megnyugodtam, és továbbmentem. És nagy nehezen bejutottam a Great Palace-ba. Kész felüdülés a mocsárhoz képest. A Fokkeru (tüzet köpő tyúkféleség) és a Fokka (páncélos madár) okoz némi fejfájást, de minden nehézség nélkül eljutottam Thunderbirdhöz. Egyébként 7-es támadóerőm, 8-as varázserőm, és 8-as életerőm volt, így mentem hozzá. Így elsőre sikerült megölni. De sajnos Dark Link megölt, mert amennyi sebzéssel eljutsz Dark Linkkel, annyival folytatod. És már nem maradt sok. Úgyhogy meghaltam. És nagy meglepetés ért. Amikor megint végigmentem a Great Palace-ban, várnám Thunderbirdöt, és döbbenten tapasztaltam, hogy nem jött. Úgyhogy mehettem tovább Dark Linkhez. És így már sikerült. Az ending megint szép volt. Zelda felébredt, jött az ending credits, és vége.

Nincsenek megjegyzések: