2021. július 21., szerda

Talált kép az r.o.r/s-ről

Tegnap teljesen véletlen találkoztam ezzel a képpel, amihez még soha nem volt szerencsém.

2006 óta ismerem az r.o.r/s-t, de ezzel a képpel még soha nem találkoztam. Sok képet őrzök a duóról, mert annak idején, 2003-ban, amikor készítették az egyetlen albumukat, akkor vezettek blogot is, onnan sokáig elérhetőek voltak a képek, azokat mind lementettem annak idején, de ezzel csak tegnap találkoztam. Nagyon jól sikerült a kép, a formáció furcsasága, hogy a két kislemez és az album borító képekein láthatóan igyekeztek "egyformává" tenni a két énekesnőt, ezen a képen viszont jól megkülönböztethető Yonekura Chihiro és Okui Masami. Jól látom, hogy melyik melyik, ráadásul az egyéniségük is kivehető. És ezért nagyon tetszik ez a kép.

Mai napig azt tartom nagyon furcsának, hogy a két énekesnő szólókarrierje valójában hasonló, mégis az r.o.r/s-re egy olyan zenei stílust találtak ki nekik, ami ugyan ül, meg szívesen hallgatom az egyetlen albumukat, a dazzle-t, mégis én nagyon szívesen hallgatnék egy olyan albumot tőlük, ahol a saját stílusuk és egyéniségük szólal meg. Az egy nagyon-nagyon jó album lenne.

Nincsenek megjegyzések: