2021. július 20., kedd

Okui Masami dalok a terápiához

Ahogy az előző postban írtam a terápiáról és írtam arról a bizonyos Kaze ga Tsuyoku Fuiteiru OST dalról, amit hallgattam, eszembe jutott, milyen más dalok lehetnének ideálisak az imaginációs terápiához? Az volt az érdekes, hogy amíg más-más előadóktól legfeljebb néhány dal jutott eszembe, Okui Masamitól egy komplett albumra való összejött fejben. Ezeket listáznám:

  1. Friends
  2. spirit of the globe
  3. Tenohira no Kakera
  4. Maria
  5. Moon
  6. CHAOS
  7. Hoka ni Nani ga?
  8. Ajisai
  9. Chou
  10. Shounen
  11. lotus
  12. Sayonara
  13. DEVOTION
  14. strawberry fields
  15. NECESSARY
  16. Mitsu
  17. SOUL MATE
  18. I wish
  19. INSANITY
  20. TOTAL ECLIPSE
  21. Melted Snow
  22. Akasha
  23. Dear
  24. Hikari he ~I pray to be given~
  25. THE COUNTDOWN

És ez komoly, 25 olyan Okui Masami dal van, ami nagyon komolyan elgondolkodtat az élet nehézségeiről. Ezért is van az, hogy 15 éve töretlen rajongója vagyok és nagyon szeretem őt, mert a szomorú dalainak többségével teljességgel azonosulni tudok és nagyon átérzem, hogy miről énekel. Persze nem mindegyikkel, mert például nincs a listán a Kaze ni Fukarete vagy a Dareka ga, Dareka wo amikkel a mai napig nem tudok, mit kezdeni, de itt van 25, ami szinte egy bő válogatásalbumnyi.

Nincsenek megjegyzések: