2021. május 29., szombat

Mario Kart 8 Deluxe Seasonal Circuit Benelux verseny - Spring Cup

A Nintendo Nederland meghirdetett egy Mario Kart 8 Deluxe versenyt, ahol a Benelux államok játékosai mérhették össze magukat. Mivel már lélekben kint vagyok Hollandiában (órák kérdése és indulok! O_O) ezért úgy döntöttem, hogy én is kipróbálom magam. Az első forduló ma volt 19 és 20 óra között. A verseny több fordulós, minden évszakban rendeznek egyet. Az ebben a fordulóban a legtöbb pontot elért játékos pedig egy NES kiadású LEGO készletet nyer. Egy menet négy meccsből áll, aztán persze akárhányszor lehet próbálkozni, a pontok a végén összeadódnak.

Az első menetben 10 holland játékos mellett 1 belga volt.

És mit ad isten? Pont belga játékos nyerte meg az első játékot. Ez persze nem maradhatott így sokáig meg is mutattuk neki, hogy hol a helye. Ilyen játékokban egyébként nem szoktam nagy esélyekkel indulni, mert az egy dolog, hogy a gépi ellenfél játékokkal szemben jó vagyok, de általában profikkal szemben kifejezetten gyenge. Nem is a győzelemért indultam, hanem a játék élményéért. Hogy szinte csak hollandokkal mérjem össze a tudásomat. Tehát összességében élveztem a játékot annak ellenére, hogy egyszer végeztem a 9. helyen és kénytelen voltam konstatálni, hogy a ponttáblázatban is a 9. helyen állok.

A későbbi játékokban azért a belgák aránya javult.

(Bár itt épp nem, de majd itt)

Egyébként ezt a képet azért csináltam, mert először azt hittem, hogy csak a bal oldalon lévő játékos a belga és hogy rámutassak, hogy az egyetlen belga játékos kecskének képzeli magát, amikor láttam, hogy a jöbb oldalon is vannak néhányan. De ez jó arra, hogy mutassam, hogy nagyobb arányban is voltak belgák, illetve hogy az első 2 helyen belga játékos volt. Tehát nem érdemes "balga belgák"-nak csúfolni őket, mert azért tudnak. De egyébként végig holland túlsúly volt.

Szóval jó volt. Meg azért volt két játék, ahol jól szerepeltem. Egyszer voltam 3. helyezett.

Kellett nekem nézni az Eurovíziót, ez az egész pontozás tiszta Eurovízió-feelinget ad. Csak itt jóval kevesebben vannak és itt mindenki pontozva van. Egyébként csalóka az, hogy itt 18 ponttal vezetek, mert egyszer, még az elején ledobott a net és 11 ponttal 0 pontosok közé kerültem. Kicsit mérgelődtem is magamban, hogy ledobott a net, gondoltam is, hogy biztosan lenullázta a pontjaimat, de aztán meglepetten láttam, hogy elmentette a rendszer a 11 pontomat. Megnyugtató volt. Ja és igen: Narancssárga Yoshival voltam, adjunk a holland mivoltunknak.

És másodjára itt egy győzelem.

És ezzel véget is ért a játék, mert 20 órához közelítettünk, tehát ez volt az utolsó játék. Győzelemmel igazán inspiráló abbahagyni a játékot. És örültem is a játéknak. A végeredmény pedig ez lett.

Azért reméltem, hogy egy kicsit több lesz, de egyébként tudtam, hogy az valójában nem jelent sokat, hogy offline, gépi ellenfelekkel szemben nagyon jó vagyok, ha vannak nálam sokkal jobbak. Nálam ez csak a játékról szól, illetve arról, hogy egy nagy holland-belga csapattal játszhattam. Bár ha ránézünk a listára, azért láthatjuk, hogy két francia játékos is játszott és sikerült is bemutatkozniuk.

A nyári időpontja még nem ismert, de örömmel részt veszek rajta.

Nincsenek megjegyzések: