2021. január 18., hétfő

Egészségcsomag Hollandiából

Mindig, amikor Angliában vagyok, szokás, hogy a Holland & Barrett-ben veszek itthonra különböző tablettákat. Halolajkapszula, Calcium + Magnesium, Vas. Ez most értelemszerűen elmaradt, de mivel az eddigi adag szinte teljesen elfogyott, ezért úgy döntöttem, hogy online rendelek magamnak. De eszembe jutott, hogy amikor tavaly Hollandiában voltam, láttam ott is ilyen üzletet. Mondjuk logikus is, ha már a nevében ott a "Holland", akkor sejthető, hogy ott is fogok ilyen üzletet találni. Eindhovenben láttam a bevásárlóközpontban. Gyorsan gondoltam egyet, és a holland üzletláncról rendeltem. A csomagot pedig ma meghozták.

A halolajkapszulából még van, ezért csak Calcium + Magnézium és vas tablettát rendeltem. Tökéletesen ugyanaz a termék, az árak is hasonlóak, csak nem angolul, hanem hollandul vannak rajta az információk. De hát ez nekem előny.

Ezekkel elleszek egy darabig. A Calcium + Magnézium 4 havi adag, a két vas együtt meg majdnem 7 havi. Arra 1+1 akció volt. Szükségem van rájuk, mert alapvetően vashiányos vagyok, a Calcium + Magnézium és halolajkapszula meg jól jön extrába, a halolajban is van A + D-vitamin pluszba, a vastabletta meg tele van ásványi anyagokkal. Úgyhogy ezek jók, majd Hollandiában is veszem majd magamnak.

Nincsenek megjegyzések: