2020. július 11., szombat

Újabb két gameplay videó

A mai nap folyamán készítettem két gameplay videót, ezeket fel is töltöttem.

Az első a Super Mario Bros.

A másik pedig a Tetris

Eredetileg Super Smash Bros. Melee-ről és WaveRace: Blue Storm-ról terveztem gameplay videót csinálni, de egyáltalán nem ment a játék. Mondjuk Smash Bros.-ben soha nem voltam igazán jó, és most sem tudtam megmutatni, hogy esetleg képes lehetek valamire. A Wave Race: Blue Storm-mal pedig nagyon rég játszottam utoljára, és lényegében felvettem, hogy újra megszokom a játék irányítását. 7. helyen végeztem az első játék után, ez nyilván nem kerülhet ki, mert még ha nem is célom feltétlen, hogy a legnagyobb hardcore játékosokkal vetekedjek, de azért valami nívót szeretnék felmutatni. De ami ennél is nyomósabb ok, hogy nem élveztem a játékot. Nagyon szeretem a játékot, nem arról van szó, csak kicsit rosszul érintett, hogy ennyire elszoktam az irányítástól. Ezért is döntöttem úgy, hogy ez nem kerül ki, le is töröltem, és felvétel nélkül kipróbálom a játékot. Ekkor már sokkal jobban ment, sőt, bámulatos sebességgel éreztem rá az irányításra, mert megnyertem az első pályát, de aztán egyre lejjebb eresztettem. Ezt gyakorolni kell. De mivel nem annyira ismert a játék, szívesen megmutatnám szélesebb közönségnek is, hátha megtetszik másoknak. Úgyhogy fogok gyakorolni.

Super Smash Bros. videók meg jó eséllyel nagyon kevés alkalommal fognak készülni, mert most is az jött le számomra, hogy ez nem az én játékom. Nem élvezem ezt a játékot. Alkalomadtán jó elővenni, de nem ez az én játékom.

De hogy azért mégis tegyek ki valami videót, és olyan játékból, ami megy is, hát a Tetris és a Super Mario Bros. mellett döntöttem.

Nincsenek megjegyzések: