2013. július 22., hétfő

Törölt dalok visszavonása

Sokak számára jelentéktelen dolgot fogok most leírni, de most iszonyatosan megkönnyebbültem, hogy meg tudtam csinálni.

A Last.fm-en történt az eset, igazából csak egyetlen egy dal lejátszását akartam törölni. Ezt úgy csináltam, hogy főoldalon rámentem arra az egy lejátszása, majd a lehetőségek közül, hogy "Remove from your library". Elfogadta, és utána szembesültem azzal, hogy az összes lejátszását törölte annak a dalnak. Ez pedig Yonekura Chihiro: you dala volt, amit én nagyon-nagyon szeretek, így kissé érzékenyen érintett. Kerestem a lehetőségeket, írtam fórumra, megpróbáltam kapcsolatba lépni a fejesekkel, hogy ha lehet, hozzák vissza, de semmi. Illetve hát a fórumon még érkezhet válasz, de ha nem muszáj, ne várjam meg. Mivel a Last.fm scrobbler-ben láttam, hogy még benne vannak az előző lejátszások, ezért gondoltam arra is, hogy az valahol megvan, ezért csak vissza lehet hozni. Addig-addig néztem, amíg nem találtam meg, aztán úgy voltam vele, hogy biztos volt már másnak is ilyen gondja, csak máshol beszélte meg, ezért Google. Első találatra kiadta ezt a weboldalt. Itt lehet visszahozni a tévedésből törölt számokat. Nagyon megkönnyebbültem, amikor újra megláttam a dal profiljában a lejátszások számait:

Egyedül annyiban maradt nyoma a dolognak, hogy ami a bekeretezett rész alatt van, hogy "You're scrobbled you 128 times", mellé mindig oda van írva, hogy adott dalt hányadikán hoztam be először, és itt nincs meg. Ez már annyira nem lényeg. De egy ilyen balladát nem lehet nem szeretni: http://www.youtube.com/watch?v=SSa21CBsTiA

Nincsenek megjegyzések: