2009. március 12., csütörtök

Zelda II – Négy után hat következik

Ha valakit még nem sikerült meggyőzni arról, hogy a Zelda II milyen fantasztikus jelenség, akkor az, hogy nincs két egyforma végigjátszás. Ez részben a nem lineáris játékmenetnek köszönhető. Ami a legjobban meglepett az, hogy mindenféle videó, meg segítség nélkül megtaláltam a vízben a szívnegyedet. Igen, mert annyira nehéznek ítéltem meg, amikor megnéztem, hogy teljesen belevésődött az eszembe, hogy merre kell menni. És sikerült. Örülök neki. Aztán már csak a 4. Palace főellenségének a megölése maradt hátra, majd egyből mentem az ötödikbe. Mentem, amerre láttam. A furulyát akartam megszerezni, de végül Goomához, a főellenséghez kerültem. Kicsit úgy mentem oda, hogy biztos meg fogok halni, de sikerült megölni elsőre. Aztán vissza kellett mennem a Palace-ba a furulyáért. Utólag jutott eszembe, hogy van egy hamis fal, amin be kellett volna menni. Még idejében sikerült megszereznem, de kijutni már nem sikerült. Na sebaj, az a lényeg, hogy megvan. Irány a Dangerous Hyrule, ott vár az IGAZI kaland!

Tök menö, hogy az AnimeStars magazin után, a Mondo is kapható DVD-vel. Szerény véleményem szerint a Mondo magazin jobban megéri DVD kiadvánnyal, mint az AS, mert azért valljuk magunk között, szívesebben látunk egy tokos DVD-t az újság mellé. Bár az AS nagy előnye az, hogy olyan filmeket, animéket adnak ki DVD-n, melyeket még nem adta ki Magyarországon, de az, hogy csak magát a lemezt adják, az szerintem nem annyira menö. Bár az újságban benne van a DVD borító, meg forintokért lehet venni DVD tokot, de szörnyen utálok újságból vagdosni. A Mondo magazin mellé meg olyan DVD jár, ami kapható kereskedelmi forgalomban, de az újsággal együtt olcsó. Most a Death Note 1 DVD járt mellé, az áprilisi szám mellé meg a Bleach 1 lesz. Azt is DVD-vel fogom megvenni. Szerintem a májusihoz majd Fullmetal Alchemist fog járni. Mivel a MangaFan kiadványa az újság, ezért elsősorban Mangafanos DVD-ket várhatunk. De jó, felőlem jöhet, én vevő vagyok rá. És remélem, hogy sokan leszünk így.

Nincsenek megjegyzések: