2009. március 13., péntek

A harmadik végigjátszás után

A The Legend of Zelda, és a Link to the Past után a Zelda II is bekapcsolódott a háromszor végigjátszott Zelda játékok listájába. Lehet, hogy sokaknak nem tetszik ez a fajta Zelda-irányzat, de én azt mondom, hogy egy fantasztikus játékról beszélünk, még így harmadik végigjátszás után. És akkor senki nem mondhatja rám, hogy Zelda fanboy vagyok. Szerintem... De tök mindegy, hogy ki mit mond. A Great Palace-ba 7-8-8-as szinttel mentem. 8000 pont kellett a támadóerő maximalizálásához. Úgy döntöttem, hogy a Dangerous Hyrule-ban, Lizalfosokkal fejlesztem magam. Nem volt olyan hosszú idő elérni a 8000 pontot, és végül meglett a maximális 8-8-8-as szint. Végülis most is nehéz volt eljutni a Great Palace-ba, de mivel már tudtam, hogy mi vár rám, felkészült voltam. És amikor ugrani kellett, de veszély volt. inkább kivártam, hogy biztonságos legyen a terep. Így sikerült elsőre eljutni az utolsó Palace-ba. Mivel már nem maradt 3 életem, ezért itt elhaláloztam végleg, de utána sikerült. Thunderbird és Dark Link mind könnyűek voltak. Aztán az ending Credits, és vége.

És ezzel bezárom a Zelda II-t egy időre. Majd, ha meglesz a Collector's Edition valamikor, majd azon is végigviszem.

Nincsenek megjegyzések: