2009. március 24., kedd

Újabb Zeldás és nem Zeldás szerzemények

Én szeretem a postát, sokat szolgálnak engem. Ma is hozott nekem 2 csomagot:

Két Game Boy Coloros Zelda füzete. Ezt kárpótlásként kaptam, mert ugye rendeltem korábban a Zelda II-t eredetileg füzettel, de azt nem kaptam hozzá. Cserébe megküldte ezeket. Tetszik nekem. Ugyan nincsenek meg a játékok, de kedvet adott a Link's Awakeninghez. Végülis nincs nagy különbség. ^^' Mármint grafikai megjelenítés terén. Remélhetőleg ezeket a játékokat is be tudom majd szerezni. Egyenlőre a Link's Awakeningeket vigyem végig.

A 2 Megumi Hayashibara kislemez meg Amerikából jött 4 munkanap alatt ideért. És komolyan nem értem, hogy mit riogatnak az amerikaiak 30 dolláros pk-val, amikor ez a kettő 4.80 volt. Ezért javasolt lealkudni a postaköltséget a lehető legolcsóbbra, mert látható, hogy megérkezett, ráadásul lehet, hogy így hamarabb jött meg. A bal oldalt látható kislemez a Yume Hurry Up 1993-as megjelenésű, és a korából adódóan kissé lestrapált állapotban van a papírtokja, de maga a lemez szinte karcmentes. Ez a kislemez azért különlegesség (számomra), mert a 37 Megumi kislemezből ez a 33. legeladottabb. Na most ez így lehet, hogy viccesen jön ki, de soha nem arra kell gondolni, hogy biztos megbukott, alig pár száz ment el belőle. Na és mi van akkor, ha csak pár százat gyártottak belőle? Akkor meg igazi kincs. A dal egyébként a kedvenc Megumi nagylemezemen, a SpHERE-en szerepel. A mellette látható House Cat kislemez már sokkal sikeresebb volt, bár én ezt is különlegességnek tartom számon, mert a dal szövegének enyhe erotikus beütése van. Attól nem számít 18+nak egy dal, hogy Megumi ilyet énekel: "You're just so cool!" vagy "I feel so hot". Maga a zene ritmusa is pörgős, és a kislemezen szereplő képeken is enyhén erotikus pillantásokat vet ránk Megumi kisasszony. Nagyon örülök nekik, és ezzel még korántsincs vége a gyűjtemény bővítésének!

Nincsenek megjegyzések: