2009. január 22., csütörtök

Több óra Minish Cap után

Fúú, rengeteg minden történt, és még így sem tértem be a 3. Dungeonba. Sok mellékküldetés van, és sok minden van elrejtve. Sokat egyesítettem Kinstone-okat. Ezek azok az érmeszerűségek, amiket, ha egyesítünk, akkor megnyílik valami titok. Ezeket is felderítettem. Egyébként, ha Minish méretben vagyunk, értünk az állatok nyelvén, lehet beszélni, kutyákkal, macskákkal. Bár a macskáktól érdemes távol tartani magunkat, mert időnként megkarmolnak minket. De velük is lehet Kinstone-okat egyesíteni. Emellett szereztem 300 rúpiát, hogy legyen bumerángom. Nagyon menő, jól lebénítja az ellenfelet. Egyébként a fő küldetés a 3. dungeonért a Pegazus cipő megszerzése, ami a Link to the Pastben is volt. Ez azért fontos, mert a 3. Dungeon a mocsáron keresztül vezet át, ahol ha lesüllyedünk, sokat vesztünk. El kellett menni a mocsárhoz (Castor Wilds) először, aztán vissza kell menni a Hyrule Townba elmenni a cipészhez, aki elaludt. Nem muszáj, de én összeestem Minish méretben, mert az asztalon voltak Picorik, akik közölték, hogy el kell menni a Minish Woodsba, ahol meg kell kerestni a boszorkány házát, és ő kifőz egy olyan szirupot, amitől felébred. Elmentem oda, és itt állt meg a tudományom, egyszerűen nem tudtam oda eljutni. El van zárva, próbáltam több helyről megközelíteni, de nem tudtam. Link meg nem tud úszni. Elmentettem, majd holnap rájövök. ^^

Azért komolyan vettem a fogadalmat, hogy 1 hétig végigviszem a Minish Capet, és itt szeretném megköszönni Csabinak a sok segítséget! A boszorkány házához má rnem akartam kérni, ne ő mondjon meg mindent. Majd délelőtt.

Nincsenek megjegyzések: