2009. január 13., kedd

Ezlo titka

Sikeresen végigmentem a 2. Dungeonön a főellenség, Gleerok rém könnyű volt. Sikeresen megöltem, aztán visszakaptam Melaritól a kardot, szép erős, fehér kardot csinált nekem. Nem egészen kétszeres a sebzése. Lemásztam a hegyről, aztán el kellett menni a Hyrule Castle kertjén keresztül, az Elementary Sanctuaryba, ahol különös dolog történt. Letettem a kardot, a két kő a helyére ment, és az erejüket átadták a kardomnak. Most már különleges dolgokra vagyok képes. Többször is láttam már olyan színváltó paneleket, amivel nem tudtam mit kezdeni. Most már igen, ugyanis a kardnak varázsereje lett. Ha nyomva tartjuk a kard használati gombot, (amit ugye mi választunk meg, hogy A vagy B gomb) akkor előjön egy zöld csík a szívek alatt. Leginkább az Ocarina of Time varázserőmérőjére hasonlít. Ha ez a zöld csík megtöltődik rá kell állni az egyik panelre, majd átmenni a másikra (még nyomva tartjuk a gombot) és 2 Link lesz! Ez tök menöséges. Aztán vissza kell menni, hasonló módon kinyitni az ajtót, és ki kell menni a Hyrule kertből. Ekkor a North Hyrule Fieldben megjelenik Vaati, aki közli velünk, hogy nem állíthatjuk meg őt, bármit is teszünk, bármit is értünk el. Amikor eltűnik, megjelenik egy elzárt helyen 2 Moblin, akik tökre úgy néznek ki, mint a Wind Wakerben. Őket kell megölni. Mikor végeztünk, Ezlo lejön a fejünkről, és elmeséli, hogy jött ő létre. Ezlo nem más, mint a Minishek leghíresebb bölcse. Az idős bölcset elátkozta Vaati, amikor felvett magára egy különleges piros sapkát, és hirtelen megnőtt az ereje. És egy sapkává változtatta át, így lett Ezlo. Ahhoz képest, hogy idős bölcs, eléggé jópofa, vicces teremtmény a sapka. Lényegében ennyi, amit tudni lehet.

Nincsenek megjegyzések: