2009. január 27., kedd

Temple of Droplets

Körkérdés: Mi a közös a Link to the Past Ice Cavern és az Ocarina of Time Water Temple-jében? Mindkét Dungeon kivívta a rajongók haragját. Na jó, ez talán kissé túlzás, de azért valljuk be őszintén, nem szívesen látogatjuk ezt a két helyet. És most azt kell mondanom, hogy ha a Link to the Pastnek van Ice Cavernje és az Ocarina of Time-nak van Water Temple-je, akkor a Minish Capnek van Temple of Dropletse. Talán ennyire nem radikális a probléma ezzel a Dungeonnal, de itt is vannak nehéz és kemény ügyességi részek, köszönhetően annak, hogy jégből van szinte az egész Dungeon. A jégkocka tologatása meg az Ocarina of Time Ice Cavernjére emlékeztet (mert bizony neki is van). Több helyen is magam mentettem annak örömére, hogy túl vagyok azon a részen, az egyik ilyen amikor egy jeges pályán klónozni kell magunkat (már ez is egy külön harci feladat, aki csinálta, az sejtheti, miről beszélek). Aztán végigmenni az akadálypályán időlimitre, hogy a pálya végén lenyomhassuk a gombot, hogy kinyíljon az ajtó úgy, hogy a klónunk nehogy nekimenjen a falnak, mert akkor megszűnik létezni. Én legalább 15× megcsináltam ezt a műveletet, ha nem 20×. De többször volt szakadékos jégpálya, és a főellenség is nagyon durva volt! Big Octorok (azért big, mert minish size-ban kell végigvinni a Dungeont), óriás "golyóbisokat" lövell ki. Én előbb azt se tudtam, mit kezdjek vele. 10 szívvel mentem neki, de legalább 5 elment azzal, mire nagy nehezen rájöttem, hogy a pajzzsal vissza kell pattintani rá a lövedékét, és ha ez megvan háromszor, akkor megégetni a farkánál levő virágot. Aztán bedurvul. Szóval jól kitalálták. De legalább a Dungeon zenéje nagyon jó.

Ért egy apró kellemes élmény. Valaki Amerikában (Floridában) ránézett a Zeldás blogomra, mert a YouTube-os csatornára kiraktam a blog címét, és megkérdezte, hogy Magyarországon milyen nyelvet beszélünk. ^^' Megírtam neki, hogy magyarul. Meg kért valami Language Packet, de ezt pontosan nem értettem, csak annyit, hogy szeretné olvasni a blogot. Én ebben már nem tudtam segíteni neki. Szerintem van annyira élelmes, hogy saját maga találja meg a megfelelő választ.

Nincsenek megjegyzések: