2009. január 30., péntek

The Legend of Zelda demo a Brawlban.

Írtam már arról korábban, hogy a Brawlban vannak kipróbálható demók. Bizonyos demók alapból benne van a játékban, valamelyeket meg kell szerezni. Most a Brawllal voltam elfoglalva, gondoltam próbára teszem a kreativitásomat, és csinálok egy pályát. Minden terv nélkül, gyorsan összerögtönöztem egy kis pályát. Nem is lett annyira rossz. Elküldtem 2 barátomnak, Csabinak és Krisinek. Csabi ki is próbálta, azt mondta, hogy nehéz harcolni benne. És ha már ott voltam, akkor gondoltam, kipróbálom az első Zelda demóját. Nem tudom, hogy honnan szerezték ezt a demót, de borzalmas a hangja. Több hangszinttel magasabb volt, és nekem szinte az egész játékot élvezhetetlenné tette. Belegondoltam, hogy milyen lenne, ha most először találkoznék a játékkal a demo által. Szerintem még akkor is közepesre értékelném a zenét. Nem hiszem, hogy ez a demo így sok embert rávenne arra, hogy hozzájussanak a teljes verzióhoz.

Nincsenek megjegyzések: