2008. december 28., vasárnap

Na, most mitévő legyek?

Örül a kedvem, ma felutazok Pestre, és 30-áig ott maradok. ^^ Mivel 29-én téli BigN tali (ez szám szerint a 6.) és 30-án meg pokétali. Mivel ez lesz a 20. a szervező, bagszi nagy meglepetést ígér. Én tudom mi az, érdemes lesz feljönni. ^^ Akit érdekel: 2008. december 30. kedd, 10 óra WestEnd City Center. Részletekről itt olvashatsz. És már ma felutazok, mert bagszi és V-ADi is ma mennek Pestre, és megbeszéltük, hogy velük megyek. És náluk töltöm az estét. És ami miatt bajban vagyok, az a következő:

A V-ADi rábeszélt, hogy rakjam fel a Wiimre a Homebrew Channelt. Nem vagyok híve a wareznak, mégis megkérdeztem, hogy mit tud. Ingyen Virtual Console és WiiWare játékok, GC memória átmentése SD kártyába, lejátsza a DVD lemezeket, chip nélkül lejátsza a másolt játékokat, régiómentessé teszi a Wiimet, stb. Mi tagadás nagyon csábító. Igaz, hogy azt hangoztatom, hogy mindig fizessük meg a játékért a pénzt, mert csak így látjuk az értékét, de ingyen játékoknak még én sem tudok ellenállni. ^^' És egyszer összegeztem magamban: Annyi VC játékot szeretnék, hogy legalább 8 Wii Points Cardot kell vegyek, és ebbe még nincsenek benne a WiiWare-ek. Aztán: GC memória átmentése SD kártyába. Nekem ennél több nem is kell. Nincs már több hely a GC mem.kártyámon, és nagyon szeretném végigvinni a Wind Waker mellé járó OoT-t és Master Questet. Lejátsza a DVD lemezeket. Szükségtelenné teszi a DVD lejátszómat, ha tényleg lejátszik ezek után (szinte) mindent, bár ebbe az elméletbe még nem mernék fejest ugrani, de kétségtelen, hogy nagyon csábító. Pláne, ha a CD lemezeket is lejátsza. Wiin fogom hallgatni az eredeti Okui Masami CD-imet! :-O Chip nélkül lejátsza a másolt játékokat. Talán ez szorul részemről a legnagyobb magyarázatra. Én a konzol warezt egy valami miatt nem szerettem, de nagyon: Az, hogy ki kell süttetni a chipet, ami meggátolja a másolt játékok beolvasását. Nem egy gépről hallottam, ami belső beavatkozás hatására tönkrement. Én magát a warezt ítélem el, a warezolókat nem. Mert valljuk be, az olvasók többsége (mint ahogy én is) nem vagyunk gazdagok, viszont emiatt nem szeretnénk megfosztva lenni a játékoktól. Én ezt a messzemenőkig megértem. Ezért másoltatunk. Na már most, én zenei téren úgy csinálom, hogy általáben letöltök egy albumot, és ha nagyon tetszik, megveszem eredetiben. Ha a HB Channel valóban beolvassa a másolt játékokat, hasonlóképp tennék én is. Wiihunon egy fórumozó nagyon jó gondolatot írt erről. Nem szó szerint idézem, de a lényeg a következő: Rengeteg sok játék van, és az ember nem tudja, hogy melyiket érdemes megvenni eredetiben. Így lehetősége van arra, hogy kipróbálja a játékokat, és ha tetszik, akkor megveszi eredetiben. (Ha van rá pénz természetesen) Én is így gondolkodnék. Tényleg, ha bemegy egy konzolüzletbe, mondjuk a Game Parkba, akkor látja, hogy mennyi játék van Wiire, sőt ugye nyáron meséltem, hogy Angliában, a Gamestation shopban annyi Wii és DS játék van, hogy komolyan... Ennyi játékot egy helyen még életemben nem láttam. És akkor az ember ugye jár a boltban, nézegeti ezt a játékot, azt a játékot, és azért megfogant benne a gondolat, hogy ez most megéri? Na ezért megértem a warezolókat. És ha fel lesz téve a Homebrew Channel, akkor teret engedek a másolt játékoknak, DE!!! Eredeti játékokat ugyanúgy fogok venni, és ha egy-egy játék nagyon megtetszik, akkor megveszem eredetiben is! Azokra nem sajnálom a 11-12000 forintot. És az utolsóó érv a Homebrew Channel mellett, az a régiómentesítés. Na igen, ha egyvalami miatt irigylem a PS3-at, akkor az a régiómentesség. Meg ezzel azt is megtehetem, hogy ha Japánban egy játék jóval előbb jelenik meg, mint itt, akkor már kipróbálhatom. Emlékszem, amikor márciusban megjelent Amerikában a Super Smash Bros. Brawl, így tudtuk akkor kipróbálni.

Csak egyetlen egy félelmem van: A BigN fórumon elolvastam, hogy mi kell ahhoz, hogy a gépemen fent legyen a Homebrew Channel, és túl sok minden! T_T Mindenek előtt kell egy The Legend of Zelda: Twilight Princess mentés. Ugyanis ez nem más, mint egy Twilight hack. És ezt át kell rendezni, a mem. kártyámat meg kell formázni valamilyen módon (nem mindegy, hogy hogy) arra rátenni bizonyos fájlokat, stb, stb. Bele is kavarodtam. De a vége ijesztett meg: A készítők nem vállalnak felelősséget a Wiiben keletkezett kárért! Hát köszönöm szépen! T_T Már szinte sírva könyörögtem anyámnak, mire megkaptam 2008. március 5-én a Wiit, és ezt így olvasni, hogy egy csapásra tönkremehet! T_T Mondjuk lehet, hogy arra gondoltak, hogy ha valaki nem az előírás szerint rakja fel a Homebrew Channelt, akkor bajt csinálhat a Wiivel, de akkor is! Én azt érzem, hogy túlzottan könnyű hibázni. Ezt még megbeszélem a V-ADival, nehogy 60000 forint tartozást halmozzon fel magának. -_-'

Egyébként még tegnap összepakoltam a mai útra. Ennyi cuccot még nem vittem Pestre, mint amennyit most viszek. 2 hátizsák, meg egy erős szatyor telepakolva. Viszek karácsonyi ajándékot egy pár emberkének, szóval a mikulás szerepét fogom elvállalni. -_- Csak nehogy valaki rám szóljon az utcán, hogy "Fiacskám, a repülőtér nem arra van!"

Tegnap eltettem az SNES-emet. Tök jó volt karácsony alkalmávól Super Mario All Starsozni, meg Zelda Link to the Pastezni németül. Szerintem jó németül játszani. Viszont aki finnyás a német játékokra, annak mondom, hogy esetleg eredetiben akarja játszani a Link to the Pastet SNES-en, az Magyarországon csak német nyelvű játékot talál. De érdemes.

2008. december 25., csütörtök

15 éves a Super Nintendóm!

Pontosabban már elmúlt.^^ Ugyanis 1993. december 21-én kaptam meg a Super Nintendo gépemet.

Érdekes története van, mert eredetileg mindenképp megkaptam volna karácsonyra akkor, de emlékszem, aznap volt az Elektor Kalandor utolsó műsora, amiről már írtam korábban, akkor mutatták be Super Mario All Stars játékot (mai szavakkal élve bundle) is tartalmazó Super Nintendót. Ekkor találkoztam vele először. És hát ahogy játszottak vele, az engem lenyűgözött. Maga a játék, az egész megjelenítése. Emlékszem, mondtam anyámnak, hogy nagyon szeretnék egy ilyet. Egy kicsit transzban voltam, úgyhogy nem a legnyugodtabb hangnemben beszéltem róla, ezért már december 21-én átadta. Nem kicsit lepődtem meg 7 évesen, mert annyira úgy éltem meg az egész SNES-es bűvöletet már akkor, hogy egy elérhetetlen álom. Iszonyatosan boldog voltam. Persze a testvéreim nem örültek, hogy korábban megkaptam az ajándékot. ^^' De hihetetlen élmény volt játszani vele.

Találtam még régebben egy weboldalt, pontosan már nem tudom mi a címe, ahol képpel illusztrálva volt rengeteg SNES bundle. 90 ilyen képet mentettem el, most, ahogy nézegettem, annyira olyan érzésem volt, mintha újra 1992-1994-ben lennék. Egy pillanatra minden visszaállt körülöttem a lelki szemeim előtt. Hatalmas élmény volt. Pontosan olyan képet nem találtam, amilyen SNES dobozom van, de ehhez nagyon hasonló:

Végülis ugyanolyan az enyém, mint ez, csak nem spanyol nyelven vannak ráírva a dolgok, hanem németül és franciául. Ezért van az, hogy a Super Nintendo és a Super Mario All Stars karácsony elengedhetetlen játékai számomra. Most épp Okui Masami 1. albumát hallgatom. Szerintem, ha lejár, akkor összerakom az SNES-emet, és játszok egyet ezzel a csodajátékkal. ^^

Egyébként a The Legend of Zeldával is jól haladok. 5 dungeon kész, de mintha nehezebben menne! T_T Már most többször haltam meg, mint 3. végigjátszás alatt.

2008. december 24., szerda

Boldog karácsonyt!

Szeretem december 24-ét. Kicsit még bennem van az gyermeklélek, mint régen, hogy izgatott vagyok a karácsony miatt. Bár mostanság inkább a családi együttlét miatt várom a karácsonyt. Ez a második karácsonyom, amit apám nélkül töltök, miután 2007-ben eltávozott. Mármint elhunyt. Sokszor eszembe jut ő is, azért hiányzik. Elvileg kettesben lennék anyámmal együtt, de 26-án 10 napra hazajön a nővérem, aztán 31-én a bátyámék is jönnek, így elég népes lesz a család szilveszterkor. Örülök neki. Sokakkal ellentétben, én szeretem, amikor együtt van a nagy család.

Fájó szívvel hallom még a barátaim körében, hogy a karácsony számukra a pénzről szól. Ahogy ismerem az élettörténetüket, valahol érthető is ez a gondolkodás, de én mindig azt mondom, hogy amíg lehet, ilyenkor gondoljunk a szeretteinkre. Bár mondjuk ez a szülő-gyermek kapcsolat is nagyon érdekes. Tudom, nem a minőséget képviseli az RTL Klub reggeli műsora, de mégis szeretem nézni, mert legalább vidáman ébredek. ^^ Ott volt egyszer vendég Müller Péter. Könyveit nem olvastam, de ilyen címekből, hogy "Szeretetkönyv" meg hasonlók, sejtettem, hogy egy pozitív emberről van szó. Ő mondta azt egy pár napja, hogy túl kell lépni azon, hogy a családtagok között biológiai kapcsolat van. Akkor válik igazi szeretetté, ha barátságot érez a gyerek a szülő iránt, meg fordítva, akármennyire is a biológiai kapcsolat sorskapcsolat. Nem így mondta, de a lényege ez. És akkor elgondolkodtam azon, hogy mennyire igaza van. Csak valódi szeretettel jó a családi együttlét, amit őszintén érez a szerettei iránt az ember. Mondjuk az, aki azt mondja, hogy csak az ajándék, meg a pénz fontos, az valószínűleg nem érezte meg, hogy milyen az igazi családi szeretet, amikor nem közelességből szeretünk, azt akihez hozzárendelt minket a sors, hanem őszintén, szívből. Mert ők tudják, hogy a karácsony a szeretet, a család ünnepe. Amikor nem számít más, csak az, hogy a család együtt van, és boldogok egymás mellett. Ez adja meg a karácsony igazi hangulatát.

Én őszintén remélem, hogy mindenki boldog a családjával, ennek szellemében kívánok mindenkinek Békés, Boldog karácsonyt!

2008. december 23., kedd

A karácsonyi ajándék megérkezett!

Izgultam, hogy vajon, meghozza-e a postás a The Legend of Zeldát GBA-ra, de meghozta. ^^

Teljes állapotában van, ahogy a Vaterán meghirdette az eladó, úgyhogy pozitívat kapott. Már várom a jövő hétfőt a csere okán a Game Parkban, nagyon remélem, hogy össze fog jönni. Addig még van 6 nap. Már ma megkaptam, nemigen akartam várakozni holnapig, meg nem is vagyok az a fajta, aki a december 24-ét az ajándékok miatt várja. A család együttlétét sokkal fontosabbnak tartom immár, mindazonáltal szeretek ajándékokat kapni, meg adni, de ezt nyíltan vállalom. Számomra a karácsony ilyen téren kettős. De holnap biztos szép nap elé nézek.

Egyébként elhatároztam, hogy ha már 6 nap van hátra, akkor itt is végigviszem az első Zeldát ezennel négyszer lesz végigjátszva. Az első Dungeont végig is vittem. A főellenséget, a Aquamentust 2 bombával is meg lehet ölni. A 2. Dungeonnál meghaltam, és itt mentettem. Egyébként ellentétben a Zelda II-vel az első Zelda GBA-s emulációja tökéletes. A zene is rendben van, a grafikai megjelenítés is hibátlan. Szóval jó játék ez nagyon. Ajánlom mindenkinek. Már aki nem riad vissza a nehét játékoktól.

Super Smash Bros. Brawl marathon

Amióta van netem a Wiire, sokféle emberrel találkoztam. Nagyrészükkel sajnos nem jó játszani, mert csalnak, érződik, hogy csak a győzelemre mennek, és arra, hogy elrontsák mások játékélményét. Ezt már tapasztaltam, amikor a Mario Kart DS-sel megismerkedtem az online játék fogalmával, akkor azt hittem, hogy de jó lesz, játszok a világ Mario Kart DS tulajaival! Erre mit kapok? Egyik jobban csal, mint a másik... Ezt egy kisebb csalódásnak éltem meg, de azért nagyon szerettem volna, hogy Wiire is legyen netem. Ez a múlt hónapban megvalósult. Ekkor úgy álltam neki a Mario Kart Wiizésnek, hogy tudtam, hogy lesznek csalók, és nem arra megyek, hogy 1. legyek, hanem, hogy játszak, ahogy tudok. Persze, ha első leszek, örülni fogok neki. Persze barátokkal a legjobb játszani.

Pláne tegnap éjjel. Hárman Brawloztunk online: Ricsi, Csabi és én. És poénból beállítottuk, hogy 1 élettel játszunk, és damage ratio 2.0 Tehát a sebzések duplaannyit "érnek". És akkor így tök jó volt, fél perces meneteket vívni. De a legjobb az volt, amikor 99 életre állítottuk be, dupla sebzéssel. Én voltam Meta-Knighttal, Ricsi volt Zeldával, Csabi meg Linkkel. És a Brawlos Zeldás pályán. És a "marathon" szó idevág, mert ez a csata 42 perces volt. 1.42 és 2.24 között volt. Hihetetlen élmény volt. Ezekért az értékes percekért imádok játszani! Aztán hajnali háromig folytattuk. Majd elment a Ricsi. Mi meg Csabival Mario Kart Wiiben folytattuk a menö játékot. Egészen reggel 6 óráig játszottunk. Milyen érdekes, hogy most teljesen mások játszottak, vagy én voltam erősebb, de semmilyen csalást nem észleltem. Nem mindig voltam első, sőt, utolsó is voltam, de így igazi a játék. Hogy mindenki JÁTSZIK, és nem azon van, hogy első legyen. Szóval ez az igazi játék, és remélem, hogy sokáig lesz még benne részem. ^^

2008. december 21., vasárnap

Wind Waker – Baljós jelek.

Végülis megcsináltam az 1. Dungeont, de azért megszenvedtem vele. Ma jöttem rá, hogy le lehet rakni a tárgyakat az R-gombbal! T_T Ez annyira menö, hogy díszkiadásban megvan az Instrucion Booklet, OoT is benne van, már többször átnézegettem, de ilyet nem tudok? -_- Mindegy, kész van, tanultam a hibámból. És a főellenséget is megöltem, bár a vártnál többször csapott le. De aztán jött a fekete leves. Legalábbis megkaptam az igazgyöngyöt. De utána... Azért haladtam elsőnek még tél végén gördülékenyen, mert nálam volt az 576 Konzolos végigjátszás. De ma... se kép, se hang. Egyszerűen nem tudtam, hogy a hajó miért nem enged fel. Illetve tudtam, hogy az a baja, hogy a szél nem déli irányú, és emlékeztem, hogy a pálcát merre kell tartani, de nem csinált semmit. Gondoltam, hogy meg kell tanulni, de itt állt meg a tudományom. Hol mikor merre hány méter? Elő kellett vennem a GameFaqsos végigjátszást. A hátsó kis sziget... Ja tényleg, ott van a két kőtömb! T_T Ebből az egyik el van törve. A másik meg nincs eltörve, azon van rajta a dallam. Így már ment. És a szelet déli irányba vittem, és átmentem a Forest Havenre. Minden egyes milliméterére emlékeztem. Simán bementem a barlangba ahol a nagy Deku fa áll. Találkoztam vele, ekkor derült ki, hogy Makar bajban van. Igen, egyébként Makart szerettem, szimpatikus karakter volt. Olyan kissé esetlen, de megáll a lábán. ^^ Leráztam a Deku fáról a ChuChukat, megöltem őket, majd megpróbáltam beszerezni egy Szentjánosbogarat. Emlékszem ezzel első játékban mennyit szenvedtem, de nem is sikerült. Most igen. Most is esetlenül próbáltam a kis fehér gömböket beszedni, de nem sikerült. Aztán az egyik gyanús lett, hogy túl erősen fénylett. Azt befogtam, és megvan. ^^ De hogy tovább mi a teendő. Állítólag fényképezőgépet lehet csinálni vele. Csinálni akarok. Aztán azzal a virággal (Baba Buds) is bajlódtam, amelyik kiköp magából. De sokat, egy olyan 10 percet, de kijöttem az erdőből, és beügyeskedtem a 2. Dungeon színhelyébe, a forgószél segítségével. Bementem, kicsit szétnéztem, és mentettem. Majd máskor. Holnap. Vagy még ma.

Tegnap egyébként nagymértékű átrendezés történt a szobámban. Már régóta gondolkodtam azon, hogy jó lenne egy külön polc a Nintendós cuccaimnak, mert már annyi van, hogy kellett. Anyám nem akart venni még többet, mert nagyon sok polc van kihasználatlan. Igaza volt. Kiválasztottam az egyiket, azt átügyeskedtem a szobámba. De ez nem kis munka volt, mert a helyén álló asztalt ki kellett vinni. Most a helyén maga a polc áll, meg 2 éjjeli szekrény. Az egyiken van a TV, a másikon meg az újságok, amiket olvasgatok: AnimeStars, Mondo Magazin, 576 KByte. A polc meg nagyon tetszik. Meg így az egész szobának más feelingje van. Készítettem is egy pár képet:

Ez a polc felső része. Legfelül vannak a Nintendós dobozok, alatta a játékok, és a Game Boyok. Alatta vannak a játékkazetták, kézikönyvek, valamint egy 2. Super Mario All-Stars doboz. Ha kell valakinek, ingyen felajánlom. ^^ És alatta egy külön részleget szántam a régebbi Zelda játékoknak. Itt vannak a játékok, dobozai, kézikönyvek, Guide-ok.

Ez a 2. kép:

A polc alsó része. A nagy részben van a Wii, a lezárható részben vannak a régi Nintendo gépek és tartozékaik. Bocsánat a rendetlenségért, csak már fáradt voltam, és már csak hellyel-közzel raktam be. A Nintendo 64 szinte teljesen el van takarva. Igen, 2 NES-em van. Megőriztem a régit, amúgy teljesen használhatatlan. Villog a LED lámpája, nem tudom, mi baj lehet vele. Pedig nagyon sokáig tett szolgálatot, 1991-től 2005-ig. A 2. NES-t 2005. nyarán vettem, az nagyon jól működik.

Végül egy harmadik kép:

Ez egy másik polc, itt vannak a Wii, DS, GC, GBA játékok.

Egyébként 2002. novemberében költöztem be ebbe a szobába, amikor a bátyám elköltözött, hogy élje a maga családi életét. Azóta nem volt ekkora átrendezés, mint tegnap. Ennek egyszerű az oka: Nem szeretek bútorokat tologatni. De a tegnapi kellett.

2008. december 20., szombat

Zelda CD scannek

Na kis meglepetés, amit éjjel ígértem, megérkezett. Ami nem más lesz, minthogy bescanneltem a Zelda OST CD borítókat, amik megvannak nekem, és megmutatom.

Egy korábbi posztomban már beszéltem arról a 2 CD-ről, ami megvan nekem, ma úgy döntöttem, hogy kirakom mutatóba, hogy ti is lássátok, milyen szépek lettek. Először az Ocarina of Time-ot rakom ki:

Ocarina of Time OST CD

1. kép: Ocarina of Time borítóképe (jobb oldalt) és a hátsó borítója (bal oldalt)

2. kép: A másik két kép a külső borítóról (mivel a korábbi postomban írtam, hogy ez kihajtható)

3. kép: Belső borító első része, ahol a tracklist van felsorolva 1-54-ig. Angolul, majd mellette japánul.

4. kép: Tracklist 55-től 82-ig, valamint jobb oldalt Koji Kondo üzenete a CD vásárlókhoz.

5. kép: Hátsó borítójának külső része.

6. kép: A hátsó borító belső része, benne Hyrule atlasz, és az album készítőinek listája.

7. kép: Slide matrica. Amit írtam korábban, Japánban szokás CD-ket Slide matricával ellátni. Mint díszítőelem, és ide kerülnek fel az egyéb adatok, általában Japán nyelven.

Wind Waker OST CD

8. kép: A borítókép, és a hátsó. 1. és 8. oldal.

9. kép: A borító 2. és 3. oldala.

10. kép: A borító 4. és 5. oldala.

11. kép: A borító 6. és 7. oldala.

12. kép: A hátsó borító külső része.

13. kép: A hátsó borító belső része.

14. A Wind Waker OST CD Slide matricája.

Wind Waker – Dragon Roost Island

Még a Windmill Islanden kezdtem, ahol legutóbb mentettem. Egy kicsit körbenéztem. Nagyon kellemes táj. Jó érzés volt itt lenni. Nem is siettem annyira, beszélgettem emberekkel, járkáltam körbe. Majd kiszabadítottam Tingle-t. Tündérnek nevezte Linket, tehát igaz az állítás, miszerint Tingle homoszexuális. Mindegy, adta a Tunerét, majd elment. Aztán megvettem a vitorlát 80 rúpiáért, majd hajóra szállva elmentem a Dragon Roost Islandbe. Megkaptam a Wind Waker pálcát. Emlékszem, amikor először jártam itt, mennyit gondolkodtam, mert nem tudtam, hogy a bombát fel lehet venni. ^^' Elsők között volt ez a Zelda, na. ^^' Sőt, azt hiszem, hogy a második. A Link to the Past után. De ezt most így pontosan nem tudom meg mondani. De aztán nagy nehezen rájöttem, hogy működik a bomba. De most meg az bosszant, hogy nem lehet lerakni a bombát, csak eldobni. Aztán meg célozz, mi? Így elég nehézkes. Nem értem, miért vették ki a bomba lerakásának lehetőségét. Ez megnehezíti a dolgomat. Aztán végülis eljutottam oda. Felülre, az embermadarakhoz. (Nox után szabadon. ^^) Ott egy kicsit ténykedtem. Beszélgettem a kisfiúhoz, aki természetesen nem akarja odaadni a gömböt! -_- Aztán a kislány segített, majd a postásnak kézbesítettem a megfelelő helyre. Utána mentem a lányhoz ki. Fel kellett repítenem a másik oldalra. Kicsit körülményes volt, mire rájöttem, hogy kell csinálni. Nem láttam, hogy változik a szél járása, csak azt néztem, hogy Medli (a lány) mindig másfele repül. Kérdeztem is magamban, hogy talán eleséget talált arrafele, vagy mi? De egy fejbeverésen kívül nem látott arrafele semmit. ^^' Meg nem is láttam mögöttem levő emelkedőt, akkor ezért nem tudott elég magasra felrepülni. Az a lényeg, hogy elment vele egy olyan negyed óra, de sikerült. Adott egy üres üveget. Jól jött, mert keleltt a víz, megtölteni, és megöntözni a bombanövényt. Hogy legyen egy, ami a nagy követ felrobbantja. Ez elsőre ment, így jelentősen megnövekedett a vízszint, így át tudtam úszni a másik oldalra, ahova felrepítettem a lányt. Így elkezdtem az 1. Dungeont, a Dragon Roost Cavernt. Nagyon meglepett. Tiszta OoT-s Fire Temple! A zene szerintem tökre ugyanaz, és a dungeon hangulata. Viszonylag elég sokáig eljutottam, csak azzal a százlábúval, Magtaillel gyűlt meg a bajom. Nagyon idegesítő volt, hogy egy viszonylag kis helyen kellett kétszer megsebezni, majd amikor összegömbölyödik, addig ütni, amíg meg nem semmisül. Nekem mindig visszament a tűzbe, ami azt jelenti, hogy felgyógyult a sebzéséből. Szóval nehéz dolog volt. Egyszer sikerült, elég sokáig eljutottam, Medlit is kiszabadítottam. Többen is rám szálltak, rém könnyű volt megölni őket. Amikor kiszabadítottam, odaadta a Grappling Hookot. Amit, ha felkötünk, lehet hintázni. Persze nemcsak hintázásról szól az egész. Na de, ahol elhasaltam az a hely, ahol a nagy láda volt tűzzel körülvéve, és a kapcsoló nem marad lekapcsolva, de van egy másik Magtail, amit nem kell végleg megölni, csak addig, amíg össze nem gömbölyödik. De mivel nem lehetett csak lerakni, csak eldobni, nem találtam el egyszer sem. És mindig "visszatért" régi alakjához. És itt haltam meg. Nagyon megnehezítették a dolgomat. Na majd holnap, meglátom, hogy sikerül-e megcsinálnom.

Végül megcsinálta Sylar a Toon Linkes Ikont, szerintem nagyon jó lett:

Ma nappalra egy apró meglepetést tartogatok.

2008. december 19., péntek

Egy rég elakadt játék folytatása, és sok más.

A Link's Awakening DX-ben még jó régen elakadtam, amikor a 2. Dungeonban, a Bottle Grottóban nem tudtam továbbjutni. Mert nem volt meg a nagy kulcs, és nem tudtam, hogy kell megszerezni. És kiderült, hogy azon a pályán, ahol van, egy bizonyos sorrendben kell megölni az ellenfeleket. Na ilyennel sem találkoztam még Zeldákban. Először a nyulat kell megölni, majd a denevért, és végül a csontvázat, és így jön meg a nagy kulcs. Ami meg is lett, de "hála" annak, hogy nagyon rég nem vettem elő a játékot, teljesen elfelejtettem, hogy kell a főellenséghez menni, úgyhogy kénytelen voltam a YouTube-ot segítségül hívni. Annak segítségével eljutottam oda, de a főellenséget, hogy hogy kell megölni, azt már nem néztem meg, nagyobb élmény magamtól rájönni. És rá is jöttem! :-O Csak meghaltam, aztán elmentettem, csak azt nem tudom, hogy mi van akkor, miután elégszer falhoz vágtam a vázát. Majd ma kiderül.

Egy másik helyről is hátrányként mutatkozott, hogy rég játszottam, és felejtettem, hogy hol tartottam, ez pedig a GBA-s the Adventure of Link. Én úgy emlékszem, hogy megcsináltam a 3. Palace-t, de akkor miért nincs nálam a tutaj? Erre egy válasz van: Rosszul emlékeztem. ^^' Csináltam a 3. Palace-t, látszott, hogy kijöttem a formámból, vissza kell rázódnom! -_- Mondjuk annyira nem igaz a többi NES Classicsos játék, de a Zelda II-re igen, hogy meglehetősen rosszul sikeredett a GBA-ra átportálás. A zene is, hogy egy pár hangszinttel feljebb van, ami egy olyan vájtfülűnek, mint nekem, kissé irritáló, a másik meg a grafikai port sem lett tökéletes. Mert amikor megy Link, akkor a háttér elég furcsán megy. Pontosan nem lehet elmagyarázni (vagy nem tudom), látni kéne hogy mi van.

Meg jó volt Phantom Hourglasson online játszani az egyik barátommal, Ákossal, csak már este volt, és nagyon nem ment a játék. Kissé céltalanul lézengtem, reméltem, hogy az ellenfelem igazából nincs is a játékban, ezért túl hamar kapott el. Mindazonáltal élveztem.

Az egyik barátom, Sylar, elkezdett komolyan foglalkozni a Photoshoppal, lesz is majd egy honlapja, Icon Factory lesz a neve. Fórumra avatarokat készít majd. És Zeldákkal kezdte, szerintem jók lettek. Kirakom, és mondjatok véleményt:

Azt mondta, hogy csinál még Toon Linkeset is, de azt nem vártam meg, mert már nagyon fáradt voltam.

Amíg inaktív voltam Zeldázás terén, addig sem voltam rest beszerezni Zeldás cuccokat. Mint írtam, számomra akkor teljes egy játék, ha megvan a doboza, leírása. Nos, az Ocarina of Time-ot tettem teljessé, valami A Link to the Past (SNES-es) leírását szereztem meg.

Ha engem kérdeztek, felbecsülhetetlen értéket adott el. ^^' Külön adta el az OoT dobozt, és leírást, az volt 1000 forint, és külön együttesen a LttP-s leírást és a DKC-seket. Szintén 1000 forintért. Amennyire ritka, és imádják a DKC2-t, biztos sokan harapnának rá. Egyébként a LttP leírás felett, és az OoT-s doboztól balra levő kis füzetke, az LttP-hez volt mellékelve, minden játék leírásához jár, apró tippek-trükkök a játékhoz, hogy könnyebb legyen. Németül van, majd egyszer elolvasom, hogy frissítsem a német tudásomat.

2008. december 17., szerda

Wii és DS Friend Code-ok

Egyébként a Megumi Hayashibara miatti mámorom okán abban az időben szinte semmit nem játszottam! De most november közepén sikerült netet varázsolni a Wiimbe, ezért most már online is tudok játszani. Mindig hívnak, hogy játszak Mario Kart Wiit meg Super Smash Bros. Brawlt. Most ebben a blogpostban megosztom a Friend Code-jaimat, aki akar játszhat velem, csak majd a kommentek közé írja meg a sajátját is. Tehát:

Wii kódok:
Wii Friend Code: 2015 9860 2360 3865
Mario Kart Wii Friend Code: 2535-7067-5185

Click here to level up my license!

Super Smash Bros. Brawl Friend Code: 0774-7701-1922

Click here to level up my card!

DS kódok:
Mario Kart DS Friend Code: 4210-0631-9367
The Legend of Zelda: Phantom Hourglass Friend Code: 4296-2907-0615

Ilyen kártyát egyébként bárki tud csinálni, aki Level upolja a kártyámat, akkor a weblap több lehetőségei közül felajánlja a saját kártya készítését. Én jónak tartom.

Egyébként annyira nem vagyok jó játékos. A Brawl számomra kifejezetten nehéz, mert rengeteg mindent lehet csinálni, és nekem nehéz észben tartani hirtelen játék alatt, hogy melyik gomb mit csinál, vagy hogy milyen lehetőségek vannak. A Mario Kart Wiin meg elértem egy bizonyos szintet, ami elég jónak mondható, átlagban 6000-6500 pontom van, de szeretek játszani. Ugyanez van a Mario Kart DS-sel is, bár ennek eléggé kezdetleges az online szolgáltatása. A Zelda Phantom Hourglass online-ját, a kergetőzést, imádom! Könnyed kikapcsolódás! ^^