2024. március 28., csütörtök

Elfogadott jelentkezés

Ma igazán grafomán vagyok. De ha van miről írni, írok akár egy nap 10 blogpostot is.

Nagy örömömre szolgál, hogy elfogadták a jelentkezésemet a karaoke versenyre. :) Így lehet jelentkezni AI által generált karaoke dallal is. Ami viszont meglepett, hogy nemcsak a jelentkezés zárul le holnapig, hanem a felénekelt dalt is holnapig kell feltölteni. Mondjuk én voltam az, aki az utolsó napokban jelentkezett. A versenyre már március 1-től lehet jelentkezni. Láttam is a kiírást, és az az igazság, hogy már korábban is gondolkodtam azon, hogy jelentkezhetnék, de nem tudtam eldönteni, hogy melyik az a dal, amelyiket szeretem, és jól is áll nekem. Aztán pár napja egyszer csak eszembe jutott a Bakuten!! ending. Hát ez fantasztikus! Szeretem is a dalt, megy is, tehát van vele esélyem. Csak holnap estig be kell gyakorolni, hogy egyáltalán vállalható szinten fel tudjam énekelni. Aztán tovább készülni a versenyre.

És örültem a szíves viszontlátásnak. :) Úgyhogy lehet AI-karaokét csinálni, szívesen látnak viszont, úgyhogy ismét gyakrabban fogok karaokéról írni. Megyek is gyakorolni.

Nincsenek megjegyzések: