2022. március 30., szerda

Repülőjegy Hollandiába

Most már komolyabban nézegetem repülőjegy árakat Hollandiába, mivel nagyjából akkor tervezek visszamenni, mint tavaly, vagyis május 30-a körül. Így időszerű, ha olcsóbban akarok visszamenni. Eleinte igencsak megrémültem, mert pont 30-án 30.000 forint körül volt repülőjegy Eindhovenbe. Fel is merült bennem, hogy persze, mindennek robban az ára, de akkor nekem is tényleg alaposan be kell nyúlnom a pénztárcámba, ha vissza akarok térni és új életet kezdeni? Május 31-ére is drága volt a jegy, de aztán jött a nagy meglepetés, ugyanis júniusra mintha valami fonalat vágtak volna el... Június 1-jén már 5.690 forintért lehet Eindhoven-be utazni. Hát, nagyot néztem, nem is hagytam ki a lehetőséget, megvettem a repülőjegyet! Ilyen jó áron biztos, hogy nem fogok jegyet találni, ennyiért még úgy is megéri, ha valamiért nem jönne össze az út, és le kell mondjam. De nagyon nem szeretném. Rettenetesen örültem neki, most olyan időket élünk, hogy minden ilyen lehetőséget meg kell ragadni. Nagyon szerencsésnek gondolom magam, hogy sikerült ilyen olcsón találni jegyet.

Nagyon izgatott vagyok, nagyon várom. Néhány dologgal sikerült elszámolnom magammal, hogy miért nem sikerült tavaly, ezeket nagyon remélem, hogy tudom hasznosítani. Erről lehet, hogy írok majd később részletesebben.

Nincsenek megjegyzések: