2022. január 1., szombat

Összeállított edzésprogram

Azért, amit tudok, már ma elkezdek, hogy minél jobb eredményeket érjek el. A Ring Fit Adventure-ben állítottam össze magamnak edzésprogramokat, azokat kezdtem el mától csinálni. Van a programnak is saját maga által összeállított edzésprogramjai testrészenként, de azok expert módjai annyira azért nem merítenek ki. Illetve a hasizomfejlesztő résznél van egy olyan program, amit végképp nem tudok megcsinálni, az pedig a "hajó". "Boot"-nak van írva hollandul, gondolom az angol verzióban is "boat". Ott van az, hogy úgy kell felemeni fejet és a lábat, hogy a has a földön marad. Szerintem rosszul csinálom, mert a nyakamnál érzek olyan szintű fájdalmat, hogy muszáj abbahagynom, mert úgy érzem, el fog törni. Úgyhogy inkább saját edzésprogramot állítottam össze, méghozzá kettőt.

Az elsőben kar- és mellizomfejlesztő gyakorlatok vannak.

Ring-Con összenyomásával lehet a gyakorlatok egy részét kivitelezni. Érzem is, hogy dolgozik a karom, miközben csinálom a gyakorlatokat. Egyébként mind a hét gyakorlat esetében a legmagasabb mennyiség van beállítva. Végig is tudom csinálni, de egyszer-egyszer leeresztem a karomat kb. 5 másodpercre lazításként, amikor már végképp érzékelem, hogy fáj. Az utolsó három mini-játékot meg egyelőre kezdő szinten játszom, mert ott az ügyesség is számít. Annyira jó még nem vagyok bennük, olyan sokat nem játszom őket, de ha majd jól fog menni, akkor emelni fogom a szintet. Egyébként elégedett vagyok ezzel a programmal, megdolgoztatja a karomat.

Na de a hasizom...

Hát nem vagyok normális ezzel a programmal. Teljesen kicsináltam magam a végére. Nagyon durva volt már, a végére nagyon fájt már mindenem. A planken is nagyon durva, hogy végig úgy kell maradni és húszszor felemelni a csípőmet. Irgalmatlanul megszenvedem ezeket a gyakorlatokat. Mivel ezekhez a gyakorlatokhoz nem kell feltétlen a Ring-Con (kivéve a 8. gyakorlathoz), ezért ezt bárki csinálhatja.

Ezzel megteremtem magamnak az ideális külső alapjait. Akármennyire is nehéz volt, a végén jól éreztem magam, mert úgy éreztem, hogy tettem magamért, ami nagyon jó érzéssel töltött el. Mintegy első lépésként éltem meg, azt gondolom, hogy innen már csak előre vezet út.

Nincsenek megjegyzések: