2020. június 22., hétfő

Új Sony fejhallgató

Szombaton kinéztem magamnak a Media Markt-ban egy Sony MDR-V150-es fejhallgatót, ami akciós volt, ráadásul stílusosan néz ki, úgyhogy minden szempontból ideális lenne számomra. Csak az volt a kár, hogy szombaton volt utoljára akciós, nálam meg nem volt annyi pénz, úgyhogy elengedtem lélekben. De ma megnéztem, hogy mennyi az eredeti ára, és döbbenten láttam, hogy ma egy másik akció keretében még olcsóbban adják. Valami 3.850 forint körül volt szombaton a nagy márkák akció keretében, mától meg kuponnapi akciók vannak, ezáltal fekete színű 3.486 forint, a fehér meg 3.599 forint. Mondjuk nekem teljesen mindegy, milyen akciónak hívják, minél olcsóbban tudom megvenni, annál jobb. De ami még érdekesebb, hogy az üzletben meg mind a két fajta 3.419 forint volt. Amúgy nincs semmi különség a kettő között, de mivel a világos színeket preferálom, ezért a fehéret vettem meg.

Nemcsak a Sony márka miatt vettem meg (bár kétségtelen, hogy ezt emiatt választottam), hanem mert a régi fejhallgatóm (Panasonic RP-HT010) már olyan szörnyű állapotban volt, hogy már elérte a használhatatlanság szintjét. Ráadásul a hangminőség sem volt az igazi. A Sony-hoz képest semmiképp sem, mert ahhoz képest, hogy az ára belépő szintű kategóriára vall, egyrészt stílusosan néz ki, másrészt nagyon szépen szól. Úgy emeli ki a mély hangot, hogy nem nyomja el a magasat. Mert hallottam olyan fejhallgatót, ami szintén olcsóbb volt, és azzal promotálták, hogy milyen menő mélyhang kiemelése van. Csak épp a magas hang csúnyán szólt. Olyan érzésem volt, mintha be lenne dugulva a fülem. Nem nagy szám, az angliai ASDA hipermarket lánc saját márkájú vezeték nélküli fejhallgatójáról van szó. Meg is találtam az ASDA weboldalán. Őrzöm, de nemigen használom. A Sony minden szempontból megfelel az igényeimnek. Ár-érték arányában nagyon jó választás volt, ráadásul ahogy a Sony weboldalán elnéztem, 6.477 forintos árat írnak ennek a fejhallgatónak. Majdnem féláron vettem meg? De van is annyira jó minőségű, hogy azt a 6.500 forint körüli árát is megéri.

Nincsenek megjegyzések: