2019. november 26., kedd

Harry Potter és az Azkabani fogoly Blu-ray

Örömmel láttam, hogy a Xpress.hu-n elérhetők lettek a Harry Potter Blu-ray-ek, így van lehetőségem vásárolni azokat, amik még nincsenek meg. És mivel nem hirdetik, hogy utolsó példány, ezért úgy néz ki, hogy nem kell sietni a megvásárlásukkal. Nagyon régi webáruház az Xpress, rendeltem már tőlük többször évekkel ezelőtt. És már akkor megjegyeztem magamnak őket, mert talán nekik van az országban a legnagyobb DVD, Blu-ray kínálatuk. Konkrétan külön anime kategória volt több száz anime DVD-vel. Az anime kategória most is megvan, de ma már elenyésző kínálattal. De mivel az Xpress.hu kínálata a legnagyobb, ezért kijelenthető, hogy ami itt nincs meg, az biztos, hogy nem található meg sehol máshol.

Magában a kiadványban nincs meglepetés, ugyanúgy néz ki, mint az első két film Blu-ray kiadása. Szerencsére az első kiadású DVD borítóját tették a Blu-rayre mind elöl, mint hátul. Ez számomra növeli a kiadvány eszmei értékét. Ahogy látható, sok extra van a Blu-rayen is, de nem annyi, mint az első kiadású DVD-n. Az ilyen interaktív, gyerekeknek szóló játékokat kivették, és a helyébe a werkfilmek, kulisszatitkok nézhetők a filmről. Ezeket még nem néztem meg, de nagyon érdekelnek. Egyszer rászánom az időt.

Az viszont kár, hogy a lemez képe itt is az újabb kiadású DVD borítójáról származik. Ez az egyedüli dolog, ami nem tetszik, egyébként szeretem ez a kiadást, és ebből akarom a többi filmet is megszerezni. A film képminősége viszont itt sem kifogástalan. Most is olyan érzetet kelt, mintha a DVD-t pásztázták volna fel 1080p-re. A hanggal szerencsére nincs baj, ráadásul sok nyelven nézhető meg, így megnéztem magyar hanggal, lett felirattal.

Így jár az, akinek a párja Lettországból származik. Olyan nyelvek kezdik el érdekelni, amikre eddig rá se bagózott, most meg... aktívan tanulom a nyelvet, és ha minden jól megy, jövő ősszel Lettországban fogok tanulni. De ez nagyon távlati terv, meg rengeteg mindentől függ, úgyhogy erről egyelőre nem írnék részletesen. Mindenesetre a film élvezetes volt, és élményszámba ment felismerni bizonyos lett szavakat, amiket már megtanultam.

Nincsenek megjegyzések: