2018. július 31., kedd

Magától megjavult Super Nintendo Classic Mini

Többszörös levélváltások után a Game Park-kal kiderült, hogy mi a baja a SNES Classic Mini-nek.

Kezdeném az elejétől: Visszakaptam hétfőn, de akkor nálam nem működött megfelelően, mindig kikapcsolt magától, ugyanúgy, mint a szervizelés előtt. Ráírtam a Game Parkra, hogy mi nincs rendben, mit javasolnak, és végül addig ötleteltünk, amíg kiderült, hogy mi a baja: A HDMI elosztó nem tetszik neki, a TV-hez van csatlakoztatva. A TV-mhez ugyanis csak egy HDMI csatlakozás van, és mivel nekem többre van szükségem, ezért vettem egy elosztót. Hármas, ami ideális. Azért is kell, mert olyan TV-m van, ami nem veszi magától a digitális adásokat, ezért külön Set Top Box kell hozzá, ami szintén HDMI-s, plusz a Blu-ray lejátszó, adott esetben a Wii U, de azt mindig a NES / SNES Classic Mini-vel cserélgettem.

Hát ez nagyon furcsa, soha nem gondoltam volna, hogy a HDMI elosztó a hunyó, ugyanis kikapcsolt magától mindig, így teljesen logikus, hogy az áramellátással legyen valami baja. De semmi nem logikus, még a HDMI elosztó sem, mert minden más rendesen működik rajta, csak a SNES Classic Mini kényeskedik miatta. Teljes körű volt a próba, úgyhogy rendben működik a konzol. De ez kiábrántító volt. Meg mire rájöttünk, hogy mi a baja. Mert amúgy régen működött rendben az elosztóról is, erre csak most, kb. másfél hónapja kényes, és nem akar működni. El nem tudom képzelni, hogy miért.

Nincsenek megjegyzések: