2018. július 25., szerda

Fejlemény a szervizzel kapcsolatban

Még a múlt héten rákérdeztem a Game Park-nál, hogy mi a helyzet a Super Nintendo Classic Mini-vel, akkor azt válaszolták, hogy elkerült a csehekhez. Na mondom, szépen vagyunk... Ha meglátják az extra játékokat, biztos nem fognak foglalkozni vele. Aggódtam is miatta, nehogy az legyen, hogy annyira félreteszik, hogy nem is adják vissza. Rendben van, ne javítsák meg (garanciálisan), ha belenyúltam, de attól még kérem vissza a gépemet, mert megvettem. Kicsi az esélye, hogy ilyen előfordul, csak felkészülni erre.

Telefonáltak is ma, és kiderült, hogy elvileg jó a konzol, de a hozzátartozó USB kábel nem megfelelő. Na ezen nagyon néztem. Csak az eredeti Nintendós kábelt használtam hozzá, az megtörténhet, hogy amikor elköltöztem, akkor összekevertem a két kábelt (NES Classic Mini és SNES Classic Mini), hiszen a kettő ugyanúgy néz ki. És nem hiszem, hogy bármi különbség lenne a két konzol között, úgy tippelem, hogy minden ugyanaz benne.

Én inkább arra tippelek, hogy észrevették az extra játékokat, és tényleg nem foglalkoztak vele, de hogy ne ezzel küldjék vissza, azt mondták, hogy nem jó a kábel. Mindenesetre ki fogom próbálni, ha visszakapom (elvileg pénteken), és ha tényleg csak ezen múlik... Az egyrészt durva lesz, másrészt meg fogom akkor címezni a két USB kábelt. Ez a NES Classic Mini-é, ez pedig a SNES Classic Mini-é.

Eléggé valószínűtlen, de ahogy írtam korábban is, mindent kipróbáltam, és semmi nem jött be. Már csak azért is tűnt logikátlannak, hogy ne működjön, mert mellette minden más rendben működött: TV, számítógép, Wii U, tehát arra sincs magyarázat, hogy a Super Nintendo miért ne működne rendesen. Pénteken kiderül, és mindenképp írni fogok róla.

Nincsenek megjegyzések: